Je bent de belangrijkste vergeten! Shenmue 3 in 2012!!! Of was dit een plaatje van vorig jaar? Zo ja, dan Shenmue op deze E3!!!!! Oh, en van IGN: What will they be? Remake zal wel Halo HD zijn.
Volgend jaar dus die Shenmue Kinect Fighter! Jammer dat het een soep is [SPOILER1]Voor de arme Shenmue fans die het niet doorhadden[/SPOILER1]
Halo Combat Evolved was ook het eerste waar ik aandacht. Maar ik hoop stiekem op GTA San Andreas als de super secret remake. Maar hoopte dan weer wel op een nieuwe story line maar dan zou het geen remake meer zijn.
E3 2009 /3732posts/ | E3 2010 /3123posts/ | E3 2011 /??p/ Record moeten we verbeteren. Zodra ze met Hitman 5 en Mass Effect 3 komen zal ik mijn bijdrage leveren. Morgen in ieder geval, Dinsdag en Woensdag kan ik het niet checken.
Wacht maar als de persconferentie er zijn, dan is het weer keihard spammen met zijn alle! \0/ 2 pagina's per minuut. Kijken of het dit jaar ook lukt om in de top 3 te komen
Dus wanneer is nou precies die MS Conferentie in Nederlandse tijd? Die 18:00 in de startpost klopt 100%?
Die heb ik niet gemaakt! Gebruik de Gamespot countdown: http://e3.gamespot.com/press-conference/?tag=masthead;e32011;video;press MS staat op 18:00 omdat er op een gegeven moment wat verwarring over het tijdstip ontstond; 18 of 18:30. Dus voor de zekerheid 18:00 ipv 18:30 gekozen. Beter te vroeg dan te laat.
Hoezo? Zover ik weet klopt die helemaal, buiten het uur van MS dan. Iedere site zegt wel iets ander. Maar die van MS zou tussen 18 en 19u moeten beginnen.
Mass Effect 3 @ MS Conferentie. Ben benieuwd hoe ze Kinect erin verwerkt hebben. Al zal ik het toch 100% met de controller gaan spelen. Maar hey, dit is tenminste 1 hardcore game voor Kinect / de MS conferentie!
Waarom gaan we niet gewoon met z'n alle in de xbw.nl chat kanaal zitten morgen met al die livecasts? Leest sowieso veel lekkerder in plaats van dat je op refresh klikt en er staan weer 10 pagina's bij.