wat is er woensdag nog te doen dan? morgen maar even kijken of ik dinsdag een uurtje later kan beginnen ivm Sony
Waar staat MS pers conferentie? En wat is 1:00 PM hier? (of wat is de tijdverschil dan reken ik zelf uit )
Ik ben wel 1 ding vergeten te zeggen, SWEAT! Alle top games die op E3 worden gepresenteerd. Zal dit 1 van de beste of de beste E3 worden?! Ik begin nou toch wel een beetje jaloers te worden op al die mensen die daar heen gaan en dingen te zien krijgen waar wij nog lang op moeten wachten EDIT: Trouwens over die chat box, dan moet even iemand een msn group maken waar we met vele in kunnen. Weet wel dat het er is en gratis is, maar hoe en waar je dat maakt weet ik niet ..
Ik begrijp 't ff niet. Vorige week zei iemand nog dat de E3 morgen (maandag 5 juni 2011) LIVE te volgen was. En nu zie ik op de pagina's ervoor dat het Dinsdag weer is.
Disndag is Nintendo. Morgen (wat trouwens 6 juni is, en niet 5 juni ) is Microsoft, EA en Ubisoft (en die nacht ook Sony)
Dus morgen begint het om 19:00 uur de E3? En kunnen we eindelijk Gameplay beelden van Modern Warfare 3 en BattleField 3 aanschouwen?
Tijdverschil. . Maar morgen is dus alles al te bekijken via live streams? @Oujdi Check even 2 of 3 pagina's terug, dan zie je het volledige schema wat afkomstig is van IGN. Als het goed is, is dus morgen MW3 en BF3.
Wat we krijgen te zien weet niemand natuurlijk. En Microsoft begint om 18:30 EA als het goed is om 21:30 en Ubi om 23:30 edit@ Juun: Maar dat is niet hetzelfde.
Is al ontkracht (zie ook link onder) Het gerucht gaat dat de nieuwe Nintendo 'Nintendo' gaat heten, wat volgens mij echt een heldenzet zou zijn! http://kotaku.com/5808694/is-the-new-nintendo-console-called-nintendo
haha, engelse termen gebruiken en dan nog fout spellen ook zin in morgen. Al kijk ik de HDtrailers wel na afloop.