Beetje vreemd dat ze zoiets gewoon op een uitnodiging zetten. Alsof niemand dat dan op internet gaat zetten? Dus... FAKE! edit: Wacht, wat doe ik nog in dit topic?
Al zeg je dat het de handleiding voor het gebruik van een toilet is geloof ik je ook, tekst is onleesbaar (of mijn ogen zijn gewoon slecht)
Precies. Waarom zijn er bij leaks ed. nooit eens scherpe foto's. Zodra ze een foto van een boothbabe kunnen maken is het helemaal scherp en een resolutie van 34895643x73847893578, maar bij dit soort dingen blijft het bij een klein, wazig plaatje.
Nope, is onleesbaar Is ook niet zo vreemd als je geruchten de wereld in wil slingeren Dat is altijd lastiger als er duidelijke platen worden getoond.
Geruchten en zo van die zaken heb je altijd wel vlak voor een E3. Ben benieuwd wat er juist klopt en wat niet.
Ik voel nog steeds hetzelfde op de een of andere manier blijf ik in dit topic kijken. Ik moet mezelf echt gaan verplichten hier niet meer te kijken want ik wil echt niks weten nog. Hoop dat mijn internet het wel trekt want die is heel slecht hier
Misschien is het al een keer langs geweest maar welke stream is vanavond het beste beeld te vinden, wel het liefst in hd, ik weet nog goed een paar jaar geleden kon je bij IGN het op HD kijken en was de stream echt goed
Damn als die geruchten over de nieuwe nintendo waar zijn zou dat best is een hele toffe console kunnen gaan worden in ieder geval leuk genoeg om het vol te houden tot de nieuwe xbox/playstation uitkomt. en dan vooral dit klinkt goed in me oren: The controller contains a gyroscope, but motion controls isn’t the focus of the controller like it was for the Wii.
Van tevoren lastig te zeggen, van vorig jaar weet ik nog dat GameSpot en IGN een HD stream hadden en ook GameTrailers komt met een stream, echter weet je pas op het moment zelf welke het beste loopt.
Als de hype een graadmeter is, dan steelt Nintendo nu al de show. Je mag toch op zijn minst wel verwachten dat Microsoft en Sony wat killer 1st party titels tegenover een nieuwe console zetten. Nieuwe 1st party titels... Maar ik begin wat te twijfelen.
Na xbox presentatie staat bij mij bovenaan.. Heb trouwens net al een video gezien van starwars kinect, mischien kleine spoiler, maar ze houden alles een qua stijl een beetje kiddie. btw, N4G.com ligt nu al plat Wouw.. starwars & disney kinect
Microsoft heeft niet zoveel 1st party studios meer over. Denk eerder dat ze weer met wat 3rd party timed exclusives aan zullen komen zoals de CoD DLC vorig jaar Wie zegt dat die uitnodiging echt is, tenzij ik Reggie ze op film persoonlijk zie uitdelen blijf ik sceptisch
Heerlijk toch. Het zijn allemaal geruchten. Vorige keer werd gewoon de hele show van Sony gespoild, dat was suf MS gaat dit jaar voor Europese en 'hardcoregamers' volledig onderuit ben ik bang. De grote aankondiging wordt ws iets met IPTV (toch maar alleen USA) en veel Kinectmeuk. Maar we zullen zien. Wie weet weten ze Kinect wel ontzettend goed te intergreren in ME3!
Ben ook wel benieuwd wat ze van plan zijn. Laat ons hopen dat kinect wat op de achtergrond wordt gehouden maar dat zal wel niet zijn denk ik.
Daar ben ik dus ook bang voor ! .. maar goed des te leuker is de verrassing als ze wel met echt toffe dingen (lees games) komen. Nog een dikke 2 uurtjes en dan gaat de 1ste E3 press loss !
Via welke sites/ links volgen jullie de conferentie van Microsoft? Ik heb in elk geval deze open staan: http://www.xbox.com/en-GB/E3 ik zoek nog andere In de OP staat een link (mbt MS) die een runtime error geeft!
de 'sfeer' van de replies begint al wat te veranderen iemand die vannacht opblijft? Voor mij wordt het morgenochtend voor het ontbijt aan even kijken