Idd, ik heb mijn 50'' plasma scherm niet voor niets gekocht!! Dan wil een HD mario en zelda op een groot scherm!
HD Mario en zelda krijg je ook gewoon full screen. Dat julie de genialiteit van Nintendo niet doorhebben, 4-Player splitscreen zonder dat je bij elkaar kan afkijken. Geniaal toch? Nintendo ziet gelukkig nog wel toekomst in Splitscreen Multiplayer, En komt met een inventieve oplossing om dat eerlijker te maken.
Misschien leggen ze de focus op local co-op om te verbloemen dat ze qua online functionaliteit in de jaren 90 zijn blijven steken
Toch ben ik echt wel benieuwd , omdat qua wat ze doen altijd redelijk revelutionair zijn geweest.Niet altijd met de beste specs , maar wel weel een vernieuwing. Maar ze moeten toch met wat beters gaan komen dan iets meer power dan deze Gen. anders geef ik ze weinig hoop.
Bron: Eurogamer Lijkt erop dat Ninty deze keer de beste show gaat hebben, opgevolgd door die van Sony. Die van MS zal waarschijnlijk weeral dikke casual crap zijn.
Ligt eraan. Ninty moet sowieso geen hardware hebben die maar iets krachtiger is dan de Xbox 360. Maar zelfs dan is er 1 ding waar ze sowieso keihard aan moeten werken, en dat is de online service. Die gaat ook behoorlijk cruciaal worden.
Yup, eerst zien dan geloven. Ik geloof het pas als ik op de E3 ook aankondigingen van fatsoenlijke EA, Activisiont Take2 etc titels zie ipv alleen maar shovelware van Ubisoft
Boeiend, ik kijk toch alleen maar die van Nintendo en Microsoft (en heel mss die van Sony). Voor de andere conferenties is er Dulle XBW.
Wauw daar wacht ik echt al sinds de Gamecube op Gewoon via internet meekijken met een maat, dat moet de xbox ook echt krijgen.
Hoezo Nintendo 'hoopt'.. zij maken dat dingen toch? Of nemen ze hem eerst in produktie en kijken ze dan of het werkt ? Of is het een foute vertaling En eeh,.. ik ga echt geen bandbreedte reserveren om continue mijn gameplay beelden naar buiten toe beschikbaar te maken. Zie het nut er ook niet zo van in. Laat ze liever wat concreets roepen over de online functionaliteit in plaats van dit vage social media gewauwel!
Of Nintendo moet het nog implementeren en kijken of het allemaal goed werkt? Heeft dus wel plannen om het te doen, maar kan nog niet 100% garanderen dat het allemaal werkt zoals ze willen.