Waarschijnlijk komt er weer een nieuwe ja. Is al het een en ander gelekt. Wel jammer hoor dat er al zoveel gelekt is voor de E3.
Dat zou enorm tof wezen maar ik vind dat Nintendo dan wel heel erg slecht bezig is, eerst de prijsdaling en dan nu dit.
Bleh. Weer Elder Scrols. Ze hadden die Halo 4 art moeten plaatsen. (ja, ik weet dat er een banner van op hangt, maar dat is niet hetzelfde. )
Als het zo gebeurd kun je (bijna) alleen jezelf de schuld geven. Die geruchten bestaan al minstens een half jaar. Anders gewoon die frankstick kopen. edit: Voor diegene die em nog niet hadden; je kunt de Live Event Player downloaden. Ben je alvast klaar voor maandag.
Tof! Dan wordt hem dus checken vanaf de bank. Hopelijk loopt de stream een beetje gelijk met die van gametrailers, etc. Anders wordt het alsnog niet gebruikt
Ben maandag lekker vrij, dus dat wordt de hele dag kijken. En voor mij persoonlijk al de belangrijkste dag, want ben het meest benieuwd naar de Xbox 360 en Microsoft. Sony en Nintendo's WIIU spreken mij niet echt aan.