E3 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mrt 2012.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En pgr :+
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Microsoft:

    Halo 4 erg gaaf, Splinter Cell Black List tof, Forza Horizon heel erg gaaf (dit is mijn game!!!), Gears of War Judgment erg tof, Smartglass vond ik echt een super toffe feature, Xbox music is een leuke toevoeging, Tomb Raider was heel erg gaaf en Blackops 2 heeft mij aangenaam verrast (maar toen had ik Medal of Honor nog niet gezien) Fable the Journey en Wreckateer vond ik 2 toffe Kinect games. South Park was echt geweldig!! Vond het een leuke presentatie.

    EA:

    Medal of Honor Warfighter zag er echt waanzinnig uit!! Daaag CoD Blackops 2!! Dead Space 3 weet ik niet, het aspect dat deel 1 en 2 zo tof maakte is verdwenen. NFS Most Wanted zag er ook tof uit. Battlefield 3 Premium is een ripoff van CoD Elite. Crysis is nooit mijn game geweest. Was niet echt mijn presentatie.

    Ubisoft:

    Wow, super presentatie van Ubisoft!! Far Cry 3 super, Splinter Cell Blacklist super, Rayman Legends op de Wii heel tof, ZombiU op de Wii U heel tof en Assassins Creed III echt super!! Maar daar was opeens Watch_Dogs!! Wat zag dat er enorm vet uit zeg!! Wat een verrassing!! Echt een vernieuwende game! Die zag ik niet aankomen! GEWELDIGE presentatie en Watch_Dogs is voor mij nu al de game van deze E3!

    Sony:

    Beyond zal ongetwijfeld bijzonder zijn, maar het is niet mijn game. Ook totaal geen gameplay gezien. Playstation All-Stars, een regelrechte rip-off van Super Smash Bros. Geef mij Smash Bros maar. De nieuwtjes betreffende de Vita waren dramatisch. Krijg steeds meer het gevoel dat het letterlijk een draagbare PS3 is ipv een uniek systeem. CoD en AC3 op de Vita allemaal leuk en aardig, maar ik zit op unieke nieuwe games te wachten voor de Vita, niet van die halve ports. Lijkt wel alsof Sony wilt dat hij flopt! Assassins Creed 3 zag er weer super en episch uit, maar die hadden we al bij Ubisoft gezien, zelfde geld voor Far Cry 3. En dan Wonderbook, ik viel serieus echt bijna in slaap.......God of War Ascension zag er mooi uit, maar het is letterlijk meer van hetzelfde. Was er na deel 3 zelf al klaar mee. The Last of Us, ik weet niet. Ik vond Uncharted tof, het avontuur en het ontdekken in deze games. Dat gevoel ontbrak bij mij bij het zien van deze game. De nieuwe Tomb Raider trekt mij veel meer. Al met al vond ik het matig bij Sony.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Forza Horizon heel erg gaaf? Ze lieten alleen een trailertje zien waaruit je nog niks kan opmaken.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk, zooooo, ffkes bijlezen vanaf gisteren.... 130 pages erbij?!? Busy bees you guys!
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De combinatie Forza en een open wereld racegame word ik enorm vrolijk van.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Star Wars ziet er awesome uit btw.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valt nog tegen vergeleken met jaren terug volgens mij. :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Tsja, laten we eerst maar eens afwachten. Ik heb een aantal minuten gameplay gezien, en daar hadden ze invisible walls.
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    weer een tegenvallende E3, paar uitblinkers, Splintercell, is helemaal uitgemolken.
    Halo 4 is niets nieuws (wel respect voor 34:cool: maar niet op niet veel nieuws op 360,
    Watchdogs misschien.. verder waren de meeste presentaties saai.

    Hier mijn favo en not so favo lijst

    + (x360)
    Watchdogs
    Smartglass
    Transformers:fall of cybertron (gametrailers interview)
    Halo 4 (visueel respect voor 34:cool:
    Tomb Raider
    Starwars 1313 ( gametrailers interview)
    Crysis 3
    Southpark the stick of thruth
    Borderlands 2



    - (x360)
    Gears of war judgement ( slechte trailer en onthulling)
    Xblive titels "ascend new gods en die andere( waarom in godsnaam gepresenteerd)
    Assasinscreed 3 (werd bij elke presentatie gespammed)
    Fifa
    Need for speed (waarom?)
    Forza horizon. (kijk de demo op gametrailers, 'quote: its fun to drive to a openfestival??')
    Geen GTA announcements ( wie weet bij WiiU)
    MOH-black nogwat (saaiste presentatie afsluiting ooit)
    Alan Wake 2 ( hier zat ik persoonlijk op te wachten)
    Bioshock:infinite (afwezig, Heel slecht voor hun eigen marketing)
    Geen beyond good or Evil..
    splintercell, (sam just die, en waarom gooien ze het niet meer richting de serie Homeland )

    Ps3 krijgt respect voor 2 titels
    The last of Us & Beyond two souls
    (de rest was meh)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks bijzonders gemist aan Sony zie ik. Blij dat ik na Ubisoft ben gaan slapen :)

    The last of us, en Watchdogs voor Games of the Show voor mij.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Last of Us zag er cool uit. Lijkt erop dat als je ergens naar binnen gaat dat die automatisch zegt dat ze moet volgen. Al vraag ik me wel af heel ver de gameplay die we zagen scripted was. Met dat boek gooien bijvoorbeeld.

    Verder heeft het wel een realistisch sfeertje het is niet over the top. Best tof.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Watch Dogs! _O_

    Vanavond Nintendo, looking forward :cool:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Vorig jaar dik 5000 posts inderdaad :cool:
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn! Nu wil ik die Watch Dogs trailer ook zien. Waarom moet ik werken? :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad, omdat er PS Classics op de Vita zijn is dat ding dood.

    :emo:
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jij met je PGR :+. Haha ik zou ook graag een nieuwe PGR willen zien, is toch al ff geleden en de weers effecten zijn nog steeds onovertroffen in een racegame.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Nou, ze mogen toch wel een paar nieuwe knallers laten zien. Driekwart van de PSVita library is port of "remake". 8)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeker, maar volgens de beredenering van Fiasco is de PS3 dus ook dood. Slaat nergens op.

    Ach, Uncharted Golden Abyss, Gravity Rush, Sly Cooper en ACIII:L en ik ben alweer tevreden voor dit jaar. :+ Al hoopte ik natuurlijk ook op meer, maar ACIII:L maakt alles goed.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: wtf. Ubi tovert met Watch dogs gewoon iets vets uit de hoge hoed wat niemand aan zag komen?

    yeeeuh, eindelijk een AAA verassing :D
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Jep, eindelijk weer eens een (hopelijk) nieuwe AAA titel :D
     

Deel Deze Pagina