Het is dus eigenlijk hetzelfde als een ipad met een mac mini. Dat je je zooi kan laten afspelen op het hoofdproduct. Whoehoe, spannend nieuws :')
maar Sony en MS dit jaar dus live te zien op hun eigen console? Dat is wel nice en voor de eerste keer toch?
Al dat uitstellen van een 3DS kopen komt goed uit voor me? Hopelijk klopt dat. Implying dat iedereen een ipad heeft.
Is het ook wel; had em gekocht, was lekker Marioland aan het spelen, en ineens dacht ik F*CK, de E3 komt eraan! Stupid dat ik daar niet op gewacht heb....was het vergeten.... Sony had het vorig jaar ook al dacht ik...
Alsof een Circle Pad zo erg is. Dat ding ligt goed in de hand en je hebt grote schouderknoppen wat erg lekker speelt. Ik lig er niet wakker van dat ik een 'oude' 3DS heb.
Er wordt dit jaar weer veels te veel vooraf bekend gemaakt. Ik mis de e3's van een paar jaar geleden waar alles in 1 keer kwam tijdens de show. Ondanks dit kan ik niet wachten om weer alles te gaan bekijken.
Die posters zien er vetter uit dan de games zijn. Dat Injustice is gewoon een 2D fighting game. Daar word je mee overspoeld. Ik hoef alleen DOA 5.
Noo, wat doe je, Nintendo! Dat willen we niet. Aan de andere kant natuurlijk een goed idee. Doe het gelul nu en ga tijdens de conference gewoon straight into action.
Ik wou net zeggen is best nice van Nintendo, want een uur lang naar specs te luisteren en spec videos aan te zien maak je er een erg saaie confrence van. Die je kan gebruiken om alle nieuwste games te laten zien die er op verschijnen.
Er wordt ook gesuggereerd dat ze dit puur doen om het final design te laten zien, aangezien Nintendo's conference de laatste is. Hierdoor kunnen third parties als Ubi wel hun Wii U trailers laten zien met het final design erin.