Ohja Uncharted idd. Kijk dat zijn gewoon al 4 extra exclusives games. Ik denk toch dat ik toch maar een PS3 ga nemen, en dan met een Xbox 360 achtige controller erbij. Alleen wel weer jammer dat Trials Evo niet op de PS3 is Maar ja daar ken ik ook wel weer mee leven. Edit: En natuurlijk Killzone 3.
Killzone, GT5, god of war, infamous, metal gear solid 4 en de spellen die al hebt opgenoemd. Allemaal dikke exclusives. Ben blij dat ik me ps3 nog heb
Ik denk dat het er aan ligt waar je maar net de meeste "vrienden" op hebt.. daarnaast vind ik Xbox Live een geniale service en de controller fijner.. Uncharted zou ik wel graag willen spelen
Je speelt het ook voor het verhaal en de keuzes die je kan maken. Of je houdt ervan, of je haat het. Zo zwart-wit is het volgens mij op basis van de reacties die ik gelezen heb over Heavy Rain. Fahrenheit is ook het beste spel van de Xbox. Dus ik kan gerust Beyond bovenaan mijn verlanglijstje zetten.
Ach ik heb toch geen vrienden dus dat maakt al niet uit. Qua controller zou ik idd voor de Xbox 360 kiezen ja, en die online service is idd super. Maar op de PS3 heb je toch wel zat games die ook wel echt super zijn.