Pff, gaan we weer met zo'n Jap die geen engels spreekt, en dan zo'n vertaler die erdoorheen lult...zoooooooo irritant!
Ik neem aan dat ze dat doen zodat ze het ook in Japan goed kunnen uitzenden (met de vertaler eruit gefilterd). Anders begrijpen zij toch niks van alle dingen die worden gezegd.
We hebben nu: WII U release date rond feestdagen - PIKMIN3 - Apps - Super Mario Bros.U - Batman Arkham City: Armored Edition - Scribblenauts - Filmpje met alles en nog wat *2 - Sing! - Lego City Undercover - Just Dance - ZombiU Wii Fit U Hardware - 2 Gamepads op WII U 3DS - Super Mario Bros 2 - Paper Mario Sticker Star - Luigi's Mansion Dark Moon - Filmpje met van alles Nintendoland - een soort verzameling nintendo mini-games
Ach, ik neem aan dat dit een box-in is met techdemo-achtige dingen zoals Wii Sports of Wii Play die je er meteen bij krijgt wanneer je de console koopt. Kan best handig zijn daarvoor.
De mogelijkheden met de controller en het feit dat AC3 naar de WiiU gaat zijn de enige dingen die me aanspreken. Alleen jammer dat ik AC3 voor de PS3 ga halen