Nee, je wordt inderdaad niet verleidt om een WiiU te kopen. Ik kan me voorlopig gewoon op de 360 en de PS3 focussen, daar komen de beste games op uit.
tsja, dit was toch wel heel erg matig... Eigenlijk niets nieuws, behalve Nintendoland wat er saai uit zag.... en wat dan nog de afsluiting was...
JJ @GKJJ We komen er aan, moeten even opstarten, don't worry. We moesten even bier en zakdoeken halen. #GamekingsE3
Ubisoft. Maar dat was gister al duidelijk. En imo had ik ook wel verwacht dat Ubi de beste ging worden. Dat zijn ze ieder jaar. Kan ook liggen dat veel van me favoriete games altijd van Ubi komen.
Oke beter, snel ff eten maken We hebben nu: WII U release date rond feestdagen - PIKMIN3 - Apps - Super Mario Bros.U - Batman Arkham City: Armored Edition - Scribblenauts - Filmpje met alles en nog wat *2 - Sing! - Lego City Undercover - Just Dance - ZombiU Wii Fit U Hardware - 2 Gamepads op WII U 3DS - Super Mario Bros 2 - Paper Mario Sticker Star - Luigi's Mansion Dark Moon - Filmpje met van alles Nintendoland - een soort verzameling nintendo mini-games