Heb de conference niet gekeken.. maar als ik de beelden van Pikmin 3 zie heb ik spontaan zin om deeltje 1 op te pakken, wat een geniaal spelletje was dat!! Één van m'n all time favourite games.
Wanneer rotten ze nu eens op met die lego troep. Ik ga niet liegen, paar van die game demo's gespeeld en het was wel tof met de echte soundtracks e.d... maar geef mij maar de real deal... en niet star wars met lego mannetjes of pirates of the caribbeann.. zonde want de formules zitten goed in elkaar. Heb liever zelfde game alleen dan de lego shit weg en vervangen door het "echte".
Ze hebben wel gelijk. Geen datum, prijs, disc, HDD, online. Het is de fucking E3. Je kan TGS niet belangrijker vinden imo en daar alles vertellen. Je wil de hele wereld bereiken.
Ugh, dit is niet de visuele style waarin Platinum uitblinkt eerlijk gezegd. Eens kijken hoe P-100 (?) speelt, misschien nu wel een goede game voor de WiiU.
Nintendo, was dit het jongens?! Op Zombi U en Rayman Legends na ben ik not impressed! New Super Mario Wii U....had zo gehoopt op een Mario in de vorm van Mario 64 of Mario Galaxy. Maar nee hoor, gewoon een Wii titel met een kleine upgrade. Waren ze sowieso niet vies van, een Wii game pakken en er U achter plakken. Zoals bijv Wii Fit U.........Games zoals Batman Arkhim City en Mass Effect 3 (gaat lekker opschieten voor de Nintendo only gamer die deel 1 en deel 2 hebben gemist) zijn mosterd na de maaltijd en flink ook. Ik heb die games maanden geleden al gespeeld. Vond het geen sterke 3rd party support en vooral geen sterke 1st party support. Ze blijven daarnaast zo geheimzinnig om het apparaat zelf doen. Weer geen release date en weer geen prijs. En dan eindigen met Nintendoland. Nintendoland is een gimmick, geen full game en al zeker niet een uitsmijter van een E3 presentatie. Pikmin 3 was het enige dat ik echt tof vond. De 3DS games waren overigens wel top, vooral Luigi's Mansion. Maar betreffende de Wii U vind ik het echt een slechte keynote, met titels die mij niet overtuigen. Jammer jammer jammer, had er echt meer van verwacht! Verreweg de slechtste keynote.