1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mrt 2012.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha!

    Ik: ff gamen?
    Modder-Eter: nu of straks
    Ik: Okee is goed, ik kan nu wel.
    Modder-Eter: Ok

    En we zijn twee uur verder 8) Man o man, dit wordt echt een top console voor mensen die kluizenaar zijn.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wauw. Voor random matchmaking maakt het niet zo veel uit, maar wil je ook maar iets van sociaal contact dan is het gewoon kut. :lol:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :{

    Ik begin steeds meer te vermoeden dat het allemaal een slechte grap is..
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    30 minuten?! Dan kun je het berichten systeem net zo goed gelijk afschaffen 8)
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En dan vooral dit:


    :lol::lol::lol:


    Die leven echt nog in de jaren 80.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nintendo masters of trolling :cool:
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha ik zei het een paar dagen geleden al.. Nintendo is echt extreem met wat betreft communicatie tussen onbekenden.
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, snap ik ook wel, wie stuurt er nou geen lul via zijn xbox naar onbekende? 8)
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach op de xbox wordt wel een hoop gescholden. Dan denk ik "boeiend", dan denkt Nintendo "oo nee al die kinderzieltjes", of eerder "onee al die mama's die het niet meer voor hun kids aanschaffen".
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is dat alleen voor hulp vragen of ook echt voor vrienden dat miiverse 8)

    Dit is echt te absurd 30 min, maak er dan 10 min van. Die asians kunnen wel 300 stukken tekst per minuut filteren op een slechte dag. Huur er 10 in en klaar.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lol die Nintendo toch, ze gaan al slecht van start met alles wat ik tot nu toe heb gezien van die Wii U (behalve Rayman). De developers haken ook al af, zou wel eens een blunder kunnen worden voor the big N.

    Edit: shit ik zat op een andere pagina :F: , was bedoeld over die laatste post over Nintendo van Modder-Eter
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vorig jaar waren de developers toch wel veel meer positief over de Wii U, maar nu hoor ik ze niet meer echt, of komt het gewoon omdat ik helemaal niet meer up-to-date ben?. :+

    Maar dat het 30 minuten duurt voor een bericht kan dus echt niet, dan zullen toch heel veel mensen het niet gebruiken omdat het zo traag is?.
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Is wel komisch als dat echt zo is van die 30 min. Want de E3 presentatie was dan behoorlijk misleidend... Het werd juist geshowed als hoe handig het was als je vast zat in een spel (zombiu) en dat je dan niet bij je 'gameexpert-vriendje' hoefde aan te kloppen maar direct een berichtje kon plaatsen. In werkelijkheid ben je dus zwaar gefrustreerd omdat je vast zit, post je een bericht en moet je vervolgens 30 min wachten tot het bericht sowieso geplaatst is. Wordt je volgens mij alleen maar gefrustreerder van...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als dat van die 30 minuten vertraging van de berichten echt klopt, dan is dat mega triest en dan is Nintendo misleidend geweest met hun presentatie. Het geeft nogmaals aan dat Nintendo het hele online gebeuren totaal niet snapt. Dat stuk van IGN is erg interessant. Ik vind de gamepad tof en zie de potentie ervan in. Maar het kan ontwikkelaars afschrikken. En dat is om iets bijzonders met de gamepad te doen. Het gevaar is dat veel ontwikkelaars hetzelfde doen onder het mom van, we moeten ook nog wat met die gamepad doen. Daarnaast gaat de Wii U qua hardware weer een generatie achterlopen tov een nieuwe Xbox en Playstation. Iets wat voor ontwikkelaars niet gunstig is.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Dit ziet er prima uit toch? Ik maak me meer zorgen voor de versie voor onze 360, gezien het er echt de tering belabberd mooi uitziet allemaal.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De wii u heeft in verhouding iets mindere specs dan de ps3 en de xbox 360... dus als je dit er al goed uit vind zien, dan ziet het er ook goed uit op de andere consoles ;)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Ja het ziet er echt fe-no-me-naal uit. Echt zin in die game :D
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :lol: Nintendooooooooo

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    De eerste game die mooier is op de Wii dan op de 360 moet ik nog tegenkomen.
     

Deel Deze Pagina