E3 2004 Nintendo Press Conference met de Zelda teaser, dat was pas awesome. _0_ En trouwens ik las in je startpost ''Shenmue 3 exclusief voor de Vita'' als Shenmue 3 zou uitkomen denk ik dat het meer toepasselijk is op de Xbox 360 door de controls. de buttons etc van de Dreamcast is zowat hetzelfde als die van de Xbox. maar als het ''Vita'' exclusive zou zijn dan koop ik het nog steeds wel, hoor.
Oniwyoooooooooooo, hij leeft nog\o/\o/\o/ Ben benieuwd naar de aankomende E3 , hopelijk wat info over leuke launchgames van de WIIYOU
Niet? Waarom? Is wel een beetje vroeg denk ik... En het is Rockstar, die gaan vrijwel nooit naar E3. Hm. Verdorie. Wat doet MP3 daar dan.
Je kunt het ook zo zien: Nu Max Payne en dan daarna nog een toffe billboard daar voor de E3. Shenmue 3 bijvoorbeeld.
Ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld was dat MP3 daar hing, dus Shenmue zou ik toejuichen. Wat een manier om die game na al die tijd te onthullen.
Ik denk niet dat Shenmue 3, in ieder geval van de hand van Sega, nog komt na dat nieuws van een paar dagen geleden.
Ach, dat beetje verlies. Ze hebben nog centjes genoeg over. En hoe denk je dat het komt dat ze zo een verlies hebben gedraaid? Juist, de ontwikkeling van Shenmue 3
Hm, misschien dat E3 dit jaar Live op de 360 wordt uitgezonden? Kom net een app tegen wat 'Xbox Live Event Player' heet. Wordt nu gebruikt voor een of ander vaag rock event, maar wie weet. Zou iig wel mooi zijn, en is een stuk beter dan prutsen met al die streams.