1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mrt 2012.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuuuuck MS...
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zolang er maar een titel met de letters P, G en R wordt aangekondigd.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alles wat Pachter zegt negeer ik. Ook al zegt ie dat iemand van MS het heeft gezegd.
    Er is meer dan dat nodig om mijn hoop de grond in te boren. :cool:

    (Pachter is een halve gare, maar het is niet moeilijk om te gokken dat dit inderdaad gaat gebeuren. Beetje Kinect. Beetje apps wat alleen de US kan gebruiken. GOH, wie had dat nou zien aankomen?! :eek:)
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    True that, maar dit wordt sowieso de meest teleurstellende E3 tot nu toe. Alhoewel, de verwachtingen liggen nu zo laag dat het alleen nog maar mee kan vallen. Tuurlijk is het leuk wat Halo 4 nieuws, maar Fable Kinect enzo.. fuckoff.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo liggen de verwachtingen laag? Durango! :cool: Microsoft gaat natuurlijk niet vooraf al alle leuke nieuwtjes lekken.

    BELIEVE! :+

    edit: Ben em gelijk weer gaan kijken en het blijft toch een heerlijke ad :p
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    zou ik tof vinden, maar zie t niet gebeuren.

    Hopelijk wordt Forza Horizon iets in die richting. Daar gaan we ongetwijfeld een trailer van zien.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwe PGR zou echt enorm tof zijn. Ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren. Forza Horizon is een game waar ik erg benieuwd naar ben. Nintendo zal ongetwijfeld iets van de Wii U laten zien, maar denk dat de kans klein is dat we iets gaan zien van een nieuwe Xbox of Playstation. Misschien een aankondiging en wat renders van games in concept fase, maar meer verwacht ik niet. Hoop het echter van wel, aangezien ik echt aan een nieuwe console toe ben. Hoop niet dat we alleen maar van die Kinect en Move meuk krijgen. Een nieuwe IP zou erg welkom zijn!
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Er zijn iig wel geruchten waarin wordt gesproken over een nieuwe PGR. Dus het leeft nog wel. Enkel had ik ook iets gelezen dat Turn10 de ontwikkelaar zou zijn.... Dus dan zou het vast niet gebeuren. Maar we blijven hopen.

    Mocht het zo zijn dan komt de review & competitie van mij :cool:
     
  9. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een maand.\o/

    Ook al valt het misschien weer tegen, toch kijk ik er altijd weer naar uit.:b:
     
  10. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol::lol::lol:

    Ik ben eigenlijk ook wel zo'n iemand. Dan doet mijn Xbox 360 Elite het nog perfect, maar toch wil ik ook wel weer de Slim 250 GB hebben.
    Gewoon inderdaad de vernieuwing en de kleine dingen die het hem doen.:p:p

    Van mij mag er ook snel een nieuwe Xbox komen, want met die oude Xbox 360 merk je gewoon dat die al aan zijn einde zit.
    Daarom game ik nu op de PC maar ik blijf het toch leuker en lekkerder vinden om op de Xbox 360 te spelen.
    Gewoon het gemak en geen gezeur of je een bepaald spel kan draaien.=(
     
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop persoonlijk dat dit jaar meer exclusive games worden aangekondigd, de afgelopen jaren was dit erg magertjes, vergeleken met de PS3 en de nieuwe Xbox mag nog wel op zich wachten (tot minimaal eind 2013, begin 2014). En ik hoop zelf meer hardcore games en niet alleen maar Kinect games.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste E3 waarbij ik totaal geen verwachtingen heb, totaal niet naar uit kijk. Als ik hardop fantaseer dan zijn er wel wat dingen waar ik op hoop natuurlijk:


    Epic Games:
    - remake Unreal Tournament 99 voor een laag prijsje, inclusief nieuwe servers online, stevig wat campagne. Heb weer zin in een actieve community met betrekking tot dit spel. Iets wat Valve nu probeert met de Counterstrike Source huppeleup remake
    - remake van Jazz Jack Rabbit 2, ideaal voor XBLA, wat nieuwe levels, leuke editor. Verkoopt sowieso als een tiet

    Blizzard:
    - remake Warcraft 2 (doe eens gek)
    - teaser trailer Warcraft 4, waarom ook niet?

    Nintendo
    - remake Starfox/ Starwing van de SNES (als iemand veel remakes maakt)

    Maarja hier hoop ik al een paar E3s op om eerlijk te zijn:+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De nieuwe exclusives en hardcore games zullen wel weer samen met de nieuwe Xbox komen. Ik denk niet dat we veel meer hoeven te verwachten voor de 360.
    Bah. Vrijwel alleen maar remakes. Hoe saai.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de games niet leuk vind wellicht, maar het zijn allemaal pareltjes. En het zou echt gaaf zijn. Oh Castle Crashers 2 had ik ook nog niet genoemd.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, het zijn geen slechte games, vooral UT99 niet, maar om nu alleen maar voor remakes te wensen is saai. :p

    En ik zal nooit begrijpen wat mensen in Castle Crashers zien. :+ Mooie graphics, leuke humor maar qua gameplay... gaap. Zal wel niet mijn genre zijn.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom kijk ik dus ook niet zo uit naar deze E3, ik heb bijvoorbeeld geen interesse in Halo 4, ik word ook niet opgewonden van beelden van Black Ops 2 en de Wii U kan mij nog wel even "gestolen" worden.

    Het vervolg op Sega racing lijkt mij wel leuk, maar das natuurlijk ook niet denderend. Ik heb denk ik wel genoeg New Mario bros en Mario Galaxy games gespeeld. Zelfde geld voor Zelda in het algemeen.

    Wat Castle Crashers zo leuk maakt is het principe van "easy pick up and play", gewoon op start drukken, paar vrienden inviten (of niet) en lekker aan de slag. Iedereen weet meteen wat er moet gebeuren, geen lange wachttijden. En dat in een vrolijke quasi grappige setting. Muziek is aanstekelijk (smaak gebonden uiteraard) en de lichte rpg elementen zijn ook wel fijn. Castle Crashers is gewoon weer zo'n lekkere old skool game met de bekende thema's en dat mis ik in veel hedendaagse games. Bos leveltje, berg in de winter leveltje, piratenboot, woestijn. Prima:b:
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil de next gen 360 meer dan wat anders. We zijn gewoon toe aan mooiere graphixs, geen popup/popin, high res textures, geen/korte laadtijden, 1080p (alhoewel ik liever 720p met meer detail heb), etc ...

    5 jaar is toch wel lang zat voor een gamemachine ...
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou Max Payne 3 heeft al geen laadtijden meer hoor. :+
    Maar een console zal nooit extreem high tech worden. Kindertjes van 16 met niet heel veel geld moeten het ook nog kunnen kopen. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat noem jij extreem high tech? De PS3 was dat voor die tijd volgens mij toch echt wel met zijn Cell dingetje en Blu Ray. 360 was ook behoorlijk krachtig, maar high tech weet ik niet.
    Of ze dat weer doen is een ander verhaal, maar het is niet zo dat consoles nooit high tech zullen worden. Het is immers al eerder gebeurd.
     
  20. armadillo360

    armadillo360 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar de final specs van de WiiU, de prijs en de launch games voor de console. En hopelijk is het speelbaar en krijgen we een indruk van hoe de console aanvoelt om mee te spelen.

    Sony... geen idee... Misschien wat meer filmpjes van de nieuwste GoW en Killzone? Meer games voor de Vita?

    En ik verwacht niks van MS behalve nog meer Kinect onzin. Ik ben wel in voor Halo 4, maar wat moet ik daar meer van weten dan dat het uitkomt in november. Zelfs een officiële aankondiging voor de Xbox360 opvolger, kan me niet echt enthousiast maken. Na het debacle van de nieuwe Xbox Live interface, krijg ik niet het idee dat MS nog geïnteresseerd is in games. En als zij het niet zijn, waarom ik wel?

    Deze E3 lijkt me heel slap te worden. Alleen Nintendo heeft wat mij betreft iets te melden.
     

Deel Deze Pagina