1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mrt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergelijk het met de PC. Zo zal het nooit gaan worden omdat een console voor een grotere markt is. Dus als je alles op 1080P met alles op max wil moet je naar de pc gaan.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk, consoles zullen nooit hun volledige levensduur high tech zijn, maar bij de launch zijn ze dat meestal wel. ;)
    Al zijn ze dat niet, ik ben volledig happy met wat mindere graphics maar wel een geoptimaliseerde ervaring.
     
  3. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    En het speelt gewoon veel lekkerder en fijner vind ik dan.:p
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben het helemaal met de heren hierboven eens! De huidige gfx zijn al sfeervol genoeg om je in de game te trekken, dus dat kan alleen maar beter worden imho....
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    De vraag is alleen of MS en Sony weer zoveel verlies willen draaien op hun consoles als deze generatie.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Microsoft wel, we zitten 1 of 2 generaties voor het doel van het ene universele apparaat wat alles naast je tv moet gaan vervangen. Die haken nu echt niet af.

    Of Sony's adem nog zo lang is kun je je afvragen
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Ik heb het niet over afhaken, maar over de high-tech hardware. De vraag is of ze nog een keer hardware die bij de tijd is gaan gebruiken of toch iets lager gaan richten, zodat ze minder of zelfs geen verlies draaien op de hardware.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zal hier vast wel een MGS fan rondzwerven.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Fuck MGS, ZoE3 ftw!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Ik wacht nog steeds tot ik deel 1 en 2 een keer kan proberen. :+

    En Revengeance verdient niet eens de titel MGS! :mad:
    Ik vraag me uberhaupt af waar we een nieuwe MGS titel zouden kunnen plaatsen in de timeline, we hebben alles wel zo'n beetje gehad. En een MGS zonder Snake (zij het Naked Snake of Solid Snake) is geen MGS game.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hij heeft laatst nog gezegd dat het verhaal van Snake klaar is maar dat ie nog wat te vertellen heeft over een of andere Baas.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Ja, maar het verhaal van Big Boss is eigenlijk ook al verteld met MGS 3 en Peace Walker. Dan zal het dus The Boss moeten zijn, maar dat vind ik een beetje crappy, ook al is ze wel cool.

    Dus beter geen MGS meer, Kojima. Of je moet met een echt geniaal idee en character komen.
    Bijvoorbeeld MGS 5 waarin je speelt als Johnny. :cool:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Otacon of Raiden dating-sim for iOS , mark my words :+
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Niemand wil toch met Otacon daten? Je weet toch wel van de Otacon-curse? :eek:

    Iedereen die met Otacon date gaat dood. :cool:

    En daarnaast heeft Otacon toch een relatie met Snake volgens de non-canon ending van MGS1? :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nerd alert!
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Helaas is het de WiiU die op dit moment de lat gaat neer leggen. En aangezien het kwa hardwarde een soort xbox 1.5 is.

    Natuurlijk zal Microsoft weinig naar Nintendo kijken op dit gebied maar het is wel iets waar rekening mee gehouden moet worden en vooral in de prijs klasse. Als nintendo een belachelijk hoge prijs gaan neer leggen is het makkelijker voor Microsoft om het zelfde te doen.

    Ik denk wel dat zowel Microsoft en Sony redelijk voorzichtig zijn op het gebied van hardware, beiden bedrijven willen met elkaar concurreren en liever iets hoger liggen ten opzichte van de ander. En aangezien we op dit moment bij beide niet op de bord kunnen kijken wat er klaar ligt of de verwachtingen zijn. Is het voor beide speculeren.

    Ik hoop wel dat beide bedrijven hoge verwachtingen hebben van elkaar zodat zowel microsoft als sony met een echte nieuwe console komen en geen 1.5 upgrade van wat ze nu hebben.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Grappig, zolang Sony en MS geen nieuwe console releasen zullen ze nog hard cashen op de 360 en PS3. Nu een nieuwe console uitbrengen is alleen maar nadelig. Wanneer Sony de PS4 aankondigt zal de opvolger van de 360 snel volgen en andersom ook. Het is voor beide partijen beter om ff stil te blijven en nog maar ff snel meer 360 games en PS3 games te verkopen. Wii games verkopen toch niet, vandaar dat de opvolger er al is.

    Ik denk dat we nog wel ff fucked zijn. :+
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het gaat het hele jaar ook al (relatief) slecht met de sales van PS360 sales, en ook de consoles beginnen steeds minder te verkopen. Dus echt cashen is het voor MS en Sony ook niet meer.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sure, maar dat ligt aan andere factoren. Geen geweldige games en een zwakke koopkracht.

    Tot zover nog geen enkele aanleiding voor een nieuwe generatie.

    Maar heb je ergens cijfers voor me?
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou reken er maar op dat Microsoft tijdens de E3 een grote aankondiging gaat doen als de nieuwe Xbox. Schoonzus mag namelijk op kosten Microsoft naar LA. Het is te hopen dat hij niet al te duur gaat zijn en dat zou ook niet streven zijn als je nog wilt concurreren met de Wii en PS4.
     

Deel Deze Pagina