Die heb ik net gekeken ja. Dat is niet eens zo heel bijzonder dan... voor de Microsoft conferentie. Vooral weinig? Okeu, thanks. Dacht dat er nog andere presentaties zouden zijn. SmartGlass is echt bruut. Ik heb nu de Xbox Live Companion app op m'n Windows Phone 7. Dat is nog niet zo bijzonder. Maar het lijkt me heerlijk om m'n Dashboard (en straks de nieuwe features) te browsen met m'n phone. Ook geen geklungel meer met controllers om een film te kijken. Toppie.
Was degelijk. Waren 4 toffe dingen voor mij en vind dat wel genoeg. Dat Kinect etc hoeft niet voor mij. Maar het is een doelgroep voor ze dus het is logisch dat ze het doen.
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.ht Gearbox over Aliens: Colonial Marines en wat beelden.
Toch vond ik het wel erg tof om eindelijk de E3 van Microsoft lekker vanaf de bank te kijken, ondanks een paar keer dat de stream weg viel maar al met al wel goed dat ze dit eindelijk eens doen en de kwaliteit was echt goed veel beter dan op andere streams.
true, zonde dat EA/UBI niet zo te zien is. Duren die van EA en Ubi weer 1 uur? al wordt die van EA hem niet voor mij vanwege werk morgen
Ik vond het een geweldige presentatie, alleen vond ik de finale klapper wat tegenvallen. Call of Duty doet me niet zoveel, dus ja... Don Mattrick bouwde echt op naar GTA had ik het idee Mega blockbuster title, again DLC times exclusive. Ik dacht dat kan niet missen, maar helaas. Smart Glass wordt awesome, en hopelijk zien we iets van die sportkanalen ook hier terug. De trailer van Fable the Journey was matig, ik dacht dat er nog iemand op het podium zou komen, maar dat was dus niet het geval. De Resident Evil 6 presentatie was bagger, maar die van South Park was geweldig, met Trey en Matt Heb de wekker nu gezet om 2:55 zodat ik Sony kan kijken