Wat een suffe gameplay demo van Titanfall. Daar had meer spanning in gemogen! Titanfall geeft op papier een interessante dynaniek: zeer zwak als man, ijzersterk zodra je in een Mech zit. Vrees voor je leven, ontwijk combat todat je veilig in je Mech zit. Dat kan, mits goed uitgewerkt, echt super spannend zijn. Maarja, deze demo was een walk in the park. Maar geen launch titel, dat is jammer.
Als het wel regiovrij is haal ik er een paar en verkoop ze hier want tegen die tijd zit ik net aan in de VS!
Helemaal mee eens. Nu hopen dat Sony ook datum en prijs bekend maakt, en hopelijk ook een wereldwijde release doet.
Ik kan begrijpen dat mensen dit een super conference vonden. Superveel games, weinig gelul! Erg goede conference van MS! Jammer genoeg zat er weinig voor mij tussen.
Titanfall ziet er technisch heel sterk uit. Maar het is een nieuwe titel in een zeer grote en populaire markt, ik ben benieuwd hoe dat voor ze uit gaat pakken.
Mwoah. Beetje mixed feelings na de presentatie. Sommige dingen zagen er goed uit, anderen weer totaal niet mijn ding!
afgelopen We hebben nu: Launce November €499,- Xbox One Games Metal Gear Solid: The Phantom Pain RYSE son of rome (launch) - exc Killer Instinct - exc Sunset Overdrive - exc Forza 5 - exc Minecraft - exc Quantum Break - exc D4 - exc Project Spark ~ werkt met smartglass Crimson Dragon Dead Rising 3 - exc ~ werkt met smartglass The Witcher 3 Wild Hunt BF4 (eerste DLC eerst op Xbone) Below Black Tusk Halo Xbox One Software Twitch (streamen) Xbox 360 hardware New design - vandaag in de winkel Xbox 360 games World of Tank 360 edition (gratis) Max the curse of brotherhood Dark Souls 2 Titanfall Xbox Live Gold Members 2 Gratis games per maand AC2, Halo 3
We hebben in ieder geval gekregen wat we wilden zien. Games, games en nog eens games. Jammer dat er niet een platform game tussen zat, of een game alá Banjo Kazooie maar het zag er wel allemaal heel tof uit. Dead Rising 3, Halo, Killer Instict (alhoewel ik niet echt van de fighting games ben), Project Spark, Quantum Theory, Sunset Overdrive, Ryse en Titanfall. Toch een aardige lijst. (met ook nog D4 en wat andere games erbij)
Eens. Ik weet nog zeker of ik hem haal, maar ik vond show echt supernetjes. Ik ben nog erg nieuwsgierig naar de abo-modellen.