1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    om dezelfde reden? Je moet het de koers even los laten. Grofweg gezegd is de Xbox zo voor een persoon in zijn eigen land dezelfde prijs :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een MP/SP game. Wat je zag was die mix. Players joinde in het begin maar was een SP level. :)

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    De gameplay is waarschijnlijk niet gelijk aan SotC.. het is vast weer de standaard shootergameplay.:+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Drawdistance is nice bij Ryse.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    $ 500,- = € 500,-

Blijft zo lame :mad:

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    'Leuk he, zeuren? Ja, dat DRM is kut maar ze hebben echt een goede show gegeven.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is ook eigenlijk een 360 titel. Dit is de enige titel van de presentatie die me echt aansprak. Ik ben groot fan van Panzer Dragoon Orta. Maar ja, ik koop geen Xbox One. Daar twijfel ik niet over.

8. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele xbox one games kunnen op Xbox 360 draaien maar ik ben echt weggeblazen samen met mijn andere vrienden.

Ik heb geen stotterende games behalve bij BF4 gezien. Prachtige kwaliteit ! WOOOOOOW , damn it \o/\o/\o/\o/\o/

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, niet bij mij.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Helaas......

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Mensen.
    Was het nou Halo 5.
    Ik zie enkel HALO staan. Waarom geen Halo 5? Die shit is wss nog fucking niet ver in ontwikkeling en zien we pas eind 2014.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik koop ze toch allebei, maar hoop dat MS de hoofdconsole kan zijn. Toekomst gaat dat uitwijzen ...

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben niet echt onder de indruk van de line. Meest interessante vond ik Witcher, MGS en Quantum Break. KI wel leuk voor de liefhebbers, had echter gehoopt op een platformer of action-adventure van Rare. Aan de ene kant ook wel blij dat er geen systemseller voor mij bij zit aangezien ik de console met de restricties en randzaken niet wil.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Net MGS trailer gekeken. BY FAR de beste game van deze show! _O__O__O__O__O_

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Paar games die ik vandaag heb gezien die me aanspreken wegen niet op tegen alle BS die MicroSoft verder in petto heeft imo... Puur persoonlijk en ben nu echt heel benieuwd waar Sony mee gaat komen vannacht!

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo zitten mensen in elkaar. Dat snap ik ook niet. Ik blijf bij mijn standpunt hoor.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. We hebben het nu gewoon even over de show en games en dat was gewoon prima. Is echt niet zo dat DRM ineens weg is.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het was een aardig show, veel minder focus op kinect dan dat ik verwachtte en dat was goed. KI heb ik al over gezegd dat dat voor mij een system seller is. Forza 5 zie ik ook veel positiefs in. Maar dat maakt allemaal geen donder uit als je al die geweldige spellen niet meer kan spelen omdat MS de servers eruit trekt.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar maak je dat uit op? Ik heb het zelf bijv alleen over de conferentie en de dingen die ik heb gezien :)

Daarnaast is de E3 eigenlijk niet de plek om gamers te winnen voor je console. Check de pre-orders maar. ;)

Zoo-tycoon trailer :+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe meer open world games, stealth games en RPG's, hoe beter :)
    MGS & open world, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina