Waarom vond ik die gfx al beter dan elke game die we op X1 hadden gezien.. AI beetje dom, waarschijnlijk op easy Op BF na, maar dat was PC blijkbaar
Jammer dat forza praktisch niks liet zien, zal nog wel komen. Gezien de pres is het de enige game die mijn interesse heeft, en dat komt omdat het forza is. En cloud computing onthoud gewoon wat driver styles.. daar heb je geen computing voor nodig volgens mij, maar goed. De games waren best wel mooi, beetje wat je nu ook op PC verwacht. Meeste indruk maakten MGS en Witcher 3 wat mij betreft. Quantum break is nog super vaag, leek cut scene, dus ff afwachten wat dat gaat worden. Verder viel me op dat ze blijkbaar de PC versie van titanfall lieten zien met wat PC icons als backspace en F1 ofzo. The power of the cloud was beetje wat iedere dev wel ff moest noemen. Zou prolly komen omdat de specs net wat onder die van de PS4 zitten. Soort geruststelling ofzo. Heb zeker nog geen Xbox 1 exclusive gezien die ik echt moet hebben, maar de week is nog niet voorbij
Hahah viel het jullie ook op dat die man bij GT vroeg of de X1 zelfde GFX heeft voor thief. Want die GFX zijn wel dik. Begon hij te stotteren en iets over andere polygonen te vertellen
t is ook maar een stream he de eerste trailer van BF4 zag er op youtube ook niet geweldig uit maar download de 1080p 60fps mkv van Eurogamer en je bek valt er van open