Amerika is ex-tax prijs.... dus afhangend van je ''state'' komt er nog is 0 t/m 12 % procent dacht ik aan belasting erover heen.
Doet me meer denken aan Infamous.... maar hij brengt het ook nog eens suf. Shit dit kan de komende gen echt niet meer.
Goed gedaan Microsoft! Maar dan toch een beetje jammer dat het net wat te weinig echt gameplay materiaal was. Verder gewoon toffe titels. Halo filmpje zag er zeer gruwelijk uit en ook MGS was erg nice. Maar verder voor mij persoonlijk niet zoveel boeiends. Geen game waarvan ik meteen het gevoel had dat ik hem moest spelen. Ook die laatste game die langs kwam (naam alweer kwijt) was niet heel spetterend. Zou me ook niets verbazen als dat zo'n net niet topper wordt die 7,5jes en 8en krijgt. Ohja en dan was er nog Ryse of the quicktime events. Toffe graphics maar ik werd nu al gek van al die afgebeelde knoppen in beeld, laat staan dat ik dat uren moet gaan spelen. No thanks.
Net even de prijs op Apparata.nl meegepikt van €499 dus? No way dat ik dat voor zo'n dummy doos betaal, PS4 it is en zelfs €700 is niet te gek.