Ff mijn vriendin op bed gelegd Heb ik nog wat gemist, behalve dat er weer, zoals de traditite betaamt, naar Dulle is gevraagd. (die is er nooit) Ik zag nog wat gameplay voorbij komen
Ik denk dat dit moeilijk gaat worden. Meestal zetten developers de footage van de presentatie gelijk op hun website/youtube kanaal.
Ben niet van de mp shooters maar vond BF4 wel impressive. Zelfde met de racers, maar NFSR zag er ook wel vet uit. DAI pas fall 2014. Sowieso veel games pas in 2014 valt mij op. Ik ga straks Ubi en Sony ook nog maar kijken
Hmm hoezo zou een of andere aap vanaf een tablet raketten etc ingame kunnen besturen. Ga toch weg met die onzin .
Zei Pachter ook al. Veel ga je pas ergens in 2014 zien. Sony wordt hem echt niet voor mij, ben al niet fit. Ubi nog wel ff kijken
http://www.eurogamer.net/articles/2...d-back-to-autumn-2014-alongside-the-witcher-3 The Witcher 3 en DA3 naar eind 2014 en toch ook nog voor de ps3 en 360....
Veel games in 2014 lijkt jammer, maar in 2013 hebben ze nog maar een klein window om al die games te verkopen. Daarnaast zijn er tegen die tijd meer consoles verkocht en hebben wij weer wat geld bij elkaar kunnen sparen na een nieuwe console en wat launchgames te hebben gekocht.
Wil Street Fighter V, maar noway dat die wordt aangekondigd... Ben erg benieuwd naar wat Sony te brengen heeft.