1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    QFT! Kan me niet herinneren dat ik zo lang constant geboeid heb zitten kijken!
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    MS presentation was better, but everything about the PS4 is better.

    En met deze woorden sluit ik af. :b:
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens! Ze hebben Microsoft echt lam geslagen. Als je ook nog even ziet wat er voor tripple a games voor de PS3 komen dit jaar. Zit dat eens tegenover het povere wat Msoft liet zien met de 360.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    En zoveel plezier nog heb dat ik niet kan slapen :+.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben het met bijna alles eens...behalve mooiere console en meer games. Ik vind zelf de console niet bepaald boeiend qua design, same as X1. En meer games? Hoe kom je daar precies bij? MS heeft veel meer exclusives, alleen zijn ze alle 15 nog niet uit de doeken gedaan. En of er bij de show meer games voor PS4 waren dan X1 bij de MS show....volgens mij niet hoor. :)
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    lol zie hem nu pas, geniaal!
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik ook waarom MS de interviews en de roundtable heeft gecancelled.

    Niemand van MS wil nu toch vragen beantwoorden, holy shit.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ze zeiden het net al bij de GK nabeschouwing, Microsoft heeft met de e3 presentatie nix verkeerds gedaan, maar Sony walste er gewoon overheen. Beide consoles zijn aantrekkelijk om te hebben, maar ik denk toch dat Sony vandaag de grote winnaar is..
     
  9. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik vraag mij af of Microsoft hierop nog gaat reageren/dingen gaan veranderen (al lijkt mij dit heel lastig om nog te doen)
     
  10. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Was echt de beste e3 en conferentie van sony!

    Dit was wel heel duidelijk dat sony dit keer de zwaar betere is.

    Ben echt blij met de prijs, used games, niet VERPLICHT online moeten geweldig hoe die klap werd gegeven aan Microsoft.

    P.s ben geen fanboy maar dit is overduidelijk toch?!
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    E3 is nog niet afgelopen hoor, morgen Activision, hoop op veel vuurwerk :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had dit niet eens meegekregen tijdens MS, maar hebben jullie dit ook gehoord?


    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=560193

    Xbox Live Gold members krijgen twee gratis games per maand...dat heb ik nog meegekregen, maar dus allerlei titels op XBLA...en dus ook GTA V.......

    Of bedoelden ze hier gewoon de nieuwe 360 alleen mee?
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja, is leuk, alleen jammer dat het games uit 2006 zijn..

    Voor de mensen die het gemist hebben, dit is de PS4 conferentie samengevat in een uur, speciaal voor Microsoft:

    [yt]BM1fNzIWXU8[/yt]
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar ging het niet om...ik bedoelde puur GTA. Nevermind.


    Las iets op andere fora net trouwens en dat zie ik nog wel gebeuren. Sony liet niets weten over met wat voor HDD ze gaan komen. Sommigen denken nu dat ze met 250gb komen en daarnaast eentje met 500gb voor 499 euro. Ik zie dat ook nog wel gebeuren. Maar niets is natuurlijk zeker.

    Maareh....Activision morgen? Sinds wanneer hebben die een pers conferentie?

    Wat zeker op viel vond ik dat de first party games zoals Killzone en Infamous duidelijk strakker en soepeler waren dan een Ryse en Dead Rising 3. Die oogden minder af en minder mooi. Maar als 343 een game had kunnen tonen, waren we denk ik ook net zo weggeblazen geweest. Ik verwacht vooral een vergelijkbare situatie zoals 360 en PS3. multiplats zullen gewoon vrijwel identiek zijn en zo niet..dan zal dit keer de X1 de iets mindere versie krijgen, maar bij first party ga je van Sony's kant echt mooiere graphics zien.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ok, een wat serieuzer antwoord.. Je moet met dit soort conferenties altijd goed letten op wat ze letterlijk zeggen. Bijvoorbeeld, wanneer ze zeggen "We are proud to announce GTA5 exclusively on xbox on october 6", dan wil dat niet zeggen dat de game exclusief is, maar dat hij bijvoorbeeld een dag later op alle andere platforms komt..

    Dus om op je eerdere vraag terug te komen, er wordt eerst gezegd dat in de komende maanden er 2 gratis games elke maand komen, waaronder AC2 en Halo3. Daarna zegt hij dat er voor de xbox honderden games uitkomen, waaronder GTA5 dus, maar het eerste heeft niets met het laatste te maken.. GTA5 zul je niet gratis kunnen downloaden dus.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Neeee..maar dat begrijp ik ook wel. GTA V gratis....da fuck? Nee ik bedoelde meer dat ik hoopte GTA V als digitale titel op X1 te zien...dat meer.

    Trouwens over Ryse....Kinect optie is alleen maar voice controls weer, dus dat is nice om te weten. Van een full-on Kinect titel naar volledig controller bestuurd en voice commands, prima.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Goedemorgen, Sony was een succes en goedkoper? Hmmm :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Pffff wordt toch een ps4 vrees ik..
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nog nooit zo'n berg nieuws gehad bij het opstaan, ergens een recap van de Sony persco?
     

Deel Deze Pagina