Het was toch allang duidelijk dat ik voor de bold console ging en niet voor de cursieve console . Maar Knack & Infamous zijn tof, maar voor mij geen reden om een Ps4 te halen boven de One. In eerste instantie haal ik gewoon 1 console, daarna haal ik ook nog wel een 2e. (Wii-U ja )
Ik heb nog een x gelezen. En je eerste 5 regels waren butthurt zinnen Boehoe dit is tijdens de E3 gebeurd
Nou dat verbaast me dan echt MS heeft dan eenzijdig iets geregeld met EA, Acti en Ubi qua DRM.. maar het lijkt geen gevolgen te hebben voor beschikbaarheid van games van die publishers op de PS4.. colour me surprised alleen jammer dat de PS4 niet eerder komt dan de X1 [yt]kWSIFh8ICaA[/yt] stelletje trollen zijn het ook ik ben hier wel heel blij mee en ik hoop dat MS zich nu achter de oren zit te krabben
En eerlijkg gezegd heb ik er 0 problemen mee dat Online gamen nu betaald word sterker nog, het geeft me juist de indruk dat ze hun shit nu beter voor elkaar gaan hebben en daar heb ik wel 5 euro per maand voor over
Titanfall ziet er wel zo ver uit dat ik die wel wil spelen maar in eerste instantie is BF4 + destiny wel even genoeg denk ik word briljante gifjes weer overal