We wachten eerst maar af of Killer Instinct zo vet wordt. Hij is namelijk niet door Rare gemaakt maar door Double Helix Games. Double Helix Games ja, die toppers als deze hebben gemaakt: G.I. Joe: The Rise of Cobra Front Mission Evolved MX vs. ATV Reflex Green Lantern: Rise of the Manhunters Battleship
kan het antwoord nog steeds nergens vinden. weet niemand wanneer die livestream van 1 uur is van microsoft? er zou toch elke e3 dag een uurtje live op xbox gestreamed worden?
Je spreekt goed nederlands maar ik kan goed nederlands gebarentaal doen, daar kan je niet tegenop. Sorry, dat ik op dove school gezeten had want de meeste dove jongeren kunnen helemaal geen vloeiend nederlands spreken of schrijven. Wees maar blij dat je niet als een dove mens geboren was. Sorry nogmaals voor mijn gebrekkige nederlands. Oh ja, Xbox rules
Ik weet eigenlijk niet wat er verder nog komt behalve Nintendo Bethesda heeft gister Evil within al laten zien, zag er goed uit maar een Fallout 4 announcement zou de E3 wel compleet maken niet zo generaliseren, ik heb een doof nichtje van 14 en die schrijft leesbaarder en correcter Nederlands dan ik ooit zal kunnen
haahahahh, o shit. You're dealing with the wrong guy Modder-Eter. Ben benieuwd wat hij nu gaat zeggen. Gaat hij zijn excuses aanbieden of zal hij overheerst worden van zijn arrogantie en dit negeren. De tijd zal het leren.......