1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.763
    En Destiny.
    @ HYBRID
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Als fallout 4 word bekendgemaakt tijdens de E3, Wanneer zou dat dan zijn? Welke tijd?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Call of Duty is zooo past-gen :cool:
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ach dat riep men een tijdje terug met MoH en Ghost Recon ook. We shall see......
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    CoD: G zal ongetwijfeld weer als een trein verkopen

    maar als ik kijk naar wat er nu zoals aan shooters getoond is

    BF4
    Titanfall
    The Division
    Destiny

    dan is CoD niet meer de game waar ik warm voor loop

    Ook omdat Titanfall qua gameplay wel erg CoD+ lijkt te worden. En qua iets serieuzere shooter heb je natuurlijk altijd al BF..

    Ik denk dat de alleenheerschappij van CoD een beetje op losse schroeven komt te staan, het zal altijd nog 1 van de meest gespeelde games blijven maar er komt duidelijk meer concurrentie op dat vlak
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie ik niet echt als een pure shooter eigenlijk. Maar dat gaat ook wel een game worden die een standaard gaat zetten denk ik. :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Het zal vast nog wel goed worden verkocht, maar ze moeten echt iets nieuws verzinnen want anders houdt het snel op. En met nieuws bedoel ik niet bestuurbare honden en vissen die weg zwemmen.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet om het een of ander maar er staat in je profiel bij interesses je van muziek luisteren houdt...8)

    In ieder geval, een volwassenen normale reactie is toch ook goed? ipv zomaar dingen te zeggen die niet waar zijn over de PS4
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat is wel zo. Hoe meer shooters bij komen, des te beter voor de Shooter Genre. Concurrentie is altijd goed! ;)

    BF4 en Titan Fall zagen er gister gruwelijk uit.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Dit keer wel positief over BF? :+
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies

    daarom is het ergens ook wel weer jammer dat er in die nieuwe franchises toch wel weer veel vergelijkbare punten zijn.. paralellen genoeg te trekken tussen Titanfall en Destiny bijvoorbeeld

    the Division was de grootste verassing voor me, en grafisch ook de meest indrukwekkende tot nu toe. Indrukwekkender dan BF4 MP

    Ik denk dat veel long time CoD spelers ook wel met veel interesse naar Titanfall keken

    want je weet dat het de originele makers van CoD zijn dus je weet qua gameplay wel wat je ongeveer gaat krijgen maar dan wel net even anders/nieuwer
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zeker! BF3 was grafisch op een Xbox 360 niet mooi. Maar BF4 op de Xbox One & PS4 was gruwelijk. Grafisch veeel beter dan COD: Ghost.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De MP bedoel je?
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Microsoft brengt Xbox One in Azië pas eind 2014 uit


     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Graphics schrok ik ook van maar dat kwam omdat ik net van de PC kwam :+
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jep.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoals ik het zie....

    Wil je geen 499 uitgeven voor een console, geef je om DRM en haat je die 24 uur online check. Dan ga je voor de PS4. Duidelijk!

    Maar vind je 499 geen ramp, DRM ook niet en ben je toch altijd al online met je console, en wil je de tot nu toe duidelijk betere lineup aan exclusives + de verbeterde controller met forcefeedback en het vertrouwde UI en Xbox Live (persoonlijk neig ik qua online dingen zoveel MS' kant op) dan ga je voor X1.

    Want hoe prachtig Destiny was gisteren en hij was fucking mooi, ik denk dat de X1 versie er niet veel (if any) voor onder zal doen. Dus dan is het gewoon puur wat je voorkeuren zijn en wat je..tja...i guess grenzen zijn. X1 lanceert met Ryse en Forza 5 qua first party en Sony met Killzone en Driveclub. Persoonlijk ken ik het nou wel effe met Killzone en Driveclub? Nee way more Forza 5 voor mij dan. En in begin a midden 2014 Titanfall die ik ECHT heel graag wil spelen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke vergeleken met wat eigenlijk? :)
    Ik vind het een van de mooiste MP games eigenlijk.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.941
    Leuk Bevonden:
    3.300
    Doen ze ook elke dag livestream van een uur weet alleen niet hoelaat.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zou niet blind staren op de exclusives. MS hun studios hebben kunnen werken aan Xbone exclusives omdat ze op de 360 geen reet meer uitpoepen. Terwijl Naughty Dog en Quantic Dreams volop bezig zijn op de PS3.. 2 van Sony hun beste studios..
     

Deel Deze Pagina