1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nog een keer, jullie spammen er veel ste hard overheen



     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Crossposter :+
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Goed verwoord. Ik heb maar ook besloten om toch voor de Xbox One te gaan. Ik heb geen zin in dat geswitch. Ik heb altijd vertrouwen in Microsoft gehad en nu ook nog steeds.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is persoonlijk he, er zijn genoeg gamers die 100 Titanfall's zo in zouden ruilen voor 1 nieuwe Kingdom Hearts game :+


    Dat andere punt gaat het imho nu op aan komen.

    Zien de multiplats er +/- hetzelfde uit of ben ik Kevf een kratje Hertog Jan verschuldigd :+
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.768
    Meeste punten die jij noemt zijn gewoon puur subjectief. Ieder zn ding.
    Ik neig persoonlijk echt niet naar de One met zijn restricties en shit. Flikker toch op.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja? Dat is je argument? Dat is je reden? Ik heb geen zin in dat geswitch?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Tsja, switchen valt wel mee. Geen BC, geen controllers die je weer kan gebruiken, XBLA die niet meegaan.. Toch allemaal dingen die ook weer jammer zijn.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand cared... We wonen in Europa
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is niet echt blindstaren, ik kijk persoonlijk echt uit naar titels als

    Ryse
    Forza Motorsport 5
    Titanfall
    Project Spark
    Killer Instinct (nope geen Rare dus..WEL fucking bruut tot nu toe, dus boeie)
    Dead Rising 3
    Quantum Break

    Niet alles zal meteen uitkomen, maar hallo...een Remedy game? Nee daar heb ik het volste vertrouwen in. Tuurlijk zal Sony geweldige Naughty Dog titels krijgen, maar tegen die tijd komt 343 ook om de hoek kijken. Kortom...uiteindelijk MOET je ze allebei wel halen vind ik. Het gaat er nu puur alleen om...welke console haal je eerst en voor welke redenen. :)
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik kan een hele waslijst gaan zetten. Ik ben altijd vroeger een ps fanboy geweest. Maar toen ik ooit bij mijn broertje de Xbox controller vast had wilde ik het bij wijze van spreken niet meer loslaten. Met een ps controller had ik altijd last van kramp. Controller is gewoon ergonomischer en voor mensen met grote handen gewoon lekker. Ook de UI van Xbox is gebruiksvriendelijker dan die van PS. Ook het feit dat Xbox One een alles in een systeem wordt, spreekt mij ook aan. Kinect ook leuk voor mijn kids etc....
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    343 heeft het tot nu toe alleen maar verneukt :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat maakt een eventuele switch wel makkelijker enige waar je mee zit is je friends list

    ik zei dat een paar maanden geleden ook al , als MS mijn geld direct wil hebben (ze krijgen het waarschijnlijk alsnog wel) hadden ze gewoon moeten zeggen 'ALLES verhuist mee' Je 360 games, je arcade games, al je aankopen etc

    dan was het een kwestie van ene console unpluggen, andere neer zetten, profiel recoveren en door game

    dan had ik er geen minuut over hoeven na denken wat mn main console zou worden
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.586
    Wii U voor Mario Kart, 3d Mario en meer eind dit jaar! \o/
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik moet helemaal niks. Zolang MS die Kinect nog door mn strot duwt hoef ik die One niet. Nee ook niet als Gears of War 4 wordt aangekondigd
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.768
    :lol:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tuurlijk is dat persoonlijk. Maar zo breng ik het ook. Ik vond weinig, heel weinig PS4 exclusives gisteren nou helemaal de shit. Zijn FF en Kingdom Hearts nou echt exclusives trouwens? Want ik lees op fora echt tegenstrijdige berichten over die twee. En ik vind juist dat MS eindelijk met een nice lineup aan verschillende genres komt. Shooter, fighter, platformer, RPG geloof ik zelfs toch? En wat er nog gaat aankomen. De 15 exclusives zijn nog niet allemaal bekend.

    Qua games neig ik dus gewoon overduidelijk meer naar X1.

    Ieder zijn ding inderdaad. Ik ben zelf heel erg benieuwd naar die Titanfall. Ik was een beetje klaar met die online shooters, maar hier kan ik naar uitkijken. Lijkt een mix tussen CoD, BF en Mech Warrior en dat wallrunnen was ook vet.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.768
    True. Maar zolang die nog naar de 360 kom zit ik nog wel even veilig. :+
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wauw dankje man. Ook nooit meer nieuws posten als er tsunami's zijn in een ander wereld deel? |:-
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Klopt, maar ik speel toch met bijna niemand meer in mijn friendslist, alleen wat RL vrienden.

    Oja

    [​IMG]
     
  20. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het zegt...
    Voor mij zitten er op de Xbox niet veel titels tussen, alleen Sunset Overdrive lijkt me erg vet. Project Spark ook heel erg maar die komt ook op de PC dus die kan ik sowieso spelen.
     

Deel Deze Pagina