1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat is toch wel weer een ander kaliber nieuws :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dude i can't blame you. Dat gaan denk ik ook fucking toppers worden, erg benieuwd naar Nintendo ook zo.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Als Nintendo vanmiddag een Mario Kart bundel aankondigt pre-order ik die sowieso! _O_
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus een Quantum Break spreekt je totaal niet aan? Dead Rising 3 niet? Titanfall niet? Ryse niet? En trouwens Ryse was 'dumbed down' voor demo doeleinden, dus dat kan nog wel eens echt bruut worden. En inderdaad...ik vergat Sunset Overdrive helemaal. Maar ja...dat was geen gameplay helaas nog.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Geef mij maar:

    Killzone
    inFamous
    Kingdom Hearts 3
    Final Fantasy
    Knack

    En dat icm PS+ :9

    Quantum Break heeft mij trouwens weggeblazen. Maar daar moeten we nog gameplay van zien
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Goedzo broeder, Hij heeft zich bekeerd tot het sony geloof _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ryse was een QTE feest, en dat is helemaal niets.

    Andere spellen zijn wel interessant en zal ik ook zeker in de gaten houden mits ze een aanpassing doen op hun online en DRM gebeuren :)
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik houd van muziek luisteren maar ook al versta ik af en toe de teksten niet.

    Ik zal PS4 niet meer zwart maken, sorry :9
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nou nou, zo zie ik het niet.

    Het is alvast reserveren en mocht ik me toch bedenken kan ik toch makkelijk annuleren :+
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wel grijs of wit;)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ryse totaal niet

    de rest wel , Dead Rising heb ik altijd leuk gevonden, Remedy is een top developer en Titanfall zag er vet uit

    maar Ryse... nee dat deed me nou echt helemaal niks. Een en al QTE ipv echte combat

    ik vond de hoeveelheid QTE in God of War al teveel maar dit is voor mij echt eeen brug te ver
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Titanfall helemaal niet zo indrukwekkend, gewoon de zoveelste shooter maar dan met wat robots.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Battlefield 2143 :cool:
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nog een punt bij de One waar ook rekening mee moet worden gehouden imo. En dat is de onzekerheid hoe lang je de games voor de One kan blijven spelen. Dit is niet voor iedereen belangrijk misschien, maar wel voor mij b.v.

    Verder is jouw vergelijking ook grotendeels gebaseerd op jouw smaak, verder niet erg natuurlijk want zo vergelijk ik ook. One heeft een leuke lijst met spellen Titanfall vind ik zelf interessant. KI zou voor mij een reden zijn geweest om de One te kopen. Maar Sony doet daar niet echt voor onder imo. En als je kijkt naar de PS3-360 dan heeft Sony wel de betere lijst van exclusives. Hoe dit zich vertaald naar de next-gens is voor iedereen nog even afwachten.
    Xbox Live is nu de betere van de twee (hoewel ik wel van mening ben dat Sony zijn service flink heeft verbeterd). Echter dit hoeft ook niet te betekenen dat het voor de volgende generatie ook zo is. Nu sony er een pay-service van maakt kunnen ze het gewoon niet maken om achter te lopen op MS
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  16. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope inderdaad.

    • Quantum Break: Hebben we nog niets van gezien dus ik kan er niet over oordelen, weten zelfs niet wat voor een spel het wordt. Enige spel dat ook een TV Serie/Game combo is is Defiance en dat is nou ook niet zo'n succes.
    • Dead Rising 3: Dead Rising 2 kon mij niet heel erg lang boeien, en daar was het juist leuk dat er zoveel humor in zat. Nu gaan ze de serieuze kant op en dat gecombineerd met het bruine kleur palette ziet het er uit als weer een zombie game.
    • Titanfall: Zag er wel vet uit, maar die kan ik op de PC spelen.
    • Ryse: Ik weet niet precies wat je met dumbed down bedoeld, maar het zag eruit als God of War, en die quicktime events bij elke vijand gaan erg snel vervelen. Als die quicktime events het "dumbed down" zijn, dan zijn ze echt heel erg dom bezig want hij ziet er nu gewoon saai uit.
    • Forza: Nou ja, ik zie er niet veel anders in dan elke andere racegame, ben dan ook geen grote fan van race games, maar volgens mij is het een beetje hetzelfde als Gran Turismo die ongetwijfeld ook op de PS4 verschijnt.
    • Killer Instinct: Hartstikke vet voor de fans van de serie maar ik speel geen fighting games.

    Ik wil dat platformers een come-back maken godverdomme:'-(
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo even rustig de persconferenties van MS en PS gezien.

    Nou nu ben ik er echt uit. Na 10 jaar ga ik toch weer een Playstation kopen. Microsoft had ook leuk spul hoor, maar door die restricties en de exclusives koop ik hem niet. De console en de games van de PS4 spreken mij gewoon veel meer aan. Ook beter dat je gewoon used games kan gebruiken. Ik koop toch best veel 2ehands.

    Damn toen die prijs werd genoemd. Zo heel het publiek werd wild hahaha._O__O__O_

    Zal alleen echt even wennen worden om weer met die controller te spelen. Ik ga die controller van de Xbox 360 wel missen, maar om nou alleen daar de keuze van af te laten hangen. Nee het gaat mij nog steeds om de games, en die spreken me gewoon meer aan op de PS4.

    Ik kan iig niet meer wachten om met die PS4 aan de slag te gaan\o/\o/\o/
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Max game gemist?
     
  19. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Quantum break kan nog van alles zijn want ze lieten alleen een soort van cut scene zien, nog geen idee wat het voor game zou kunnen zijn. Maar uit dat rijtje springt die nog wat meer in het oog dan de rest. Als de gameplay van de Ryse demo niet representatief is voor de gameplay van de game, waarom laten ze het dan zien? Neemt niet weg dat ze die QTE driven gameplay nog kunnen fixen, want leek zo nergens op imho.
    Het kan gewoon prima zijn dat die games iemand niet aanspreken, ik heb hetzelfde. Ik kijk het meeste uit naar Last of us, beyond two souls en GT6, en ik zie ook bij de PS4 eigenlijk vrij weinig (Deep down leek wat, maar nog niks van gezien).
    De Multiplatform titels waren eigenlijk gewoon het meest interessant. Van die Xbox 1 line up zag dat titanfall er ook nog wel orgineel uit, maar goed, ook PC.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Trouwens, vanavond om (ik geloof) 8 uur Reggie "My Body Is Ready" Fils-Aime en Miyamoto bij Gametrailers op de bank! Allemaal kijken!
     

Deel Deze Pagina