Heey die Brian van der linden zit volgens mij bij mij in de klas hehe. Hij is helemaal blij zo te zien, nou..
Haha Sony heeft het prima gedaan deze E3, gewoon goed en simpel de PS4 naar voren gebracht en wat er mee bedoeld is.
Nintendo heeft het voor zichzelf verneukt. Ik zou eind dit jaar een Wii U kopen en later een van de twee next-gens. Maar als er in 2013 nog steeds geen fucking games uitkomen voor dat ding.
Dat is een handheld Mario man. Vergeleken met Galaxy, Sunshine of 64 is dat gewoon dramatisch. Ook DK is om te huilen. Toffe game, daar niet van. Maar laat Retro eens aan iets anders werken. Doe mij dan maar een PS4 eind dit jaar en koop volgend jaar bij een pak wasmiddel wel een Wii U.
Oh dus er komen super mario 3d world Pokemon X en Y en Smash Bros voor de 3DS? Ok nu ga ik er echt een halen Btw. NIEUWE TYPE POKEMON: FAIRY!! En CleFAIRY is geen fairy type
Even serieus. Wat hebben ze bij Nintendo zitten doen? Waarom komen al die games uit in 2014? Het enige wat dit jaar komt is Wonderful 101, die al bekend was, een fucking remake van Zelda, weer een DKC (dat is wel geinig) en een goedkope handheld Mario-"port".