Nintendo moet zich echt kapot schamen. En dan mensen in een Twitch chat nog zeggen dat Nintendo het beter deed dat MS. Flikker op, wees eens objectief. Het was imo gewoon Sony > Microsoft >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nintendo.
waarom zet nintendo dit niet in de nintendo direct?? http://www.gamer.nl/video/426916/een-gezelligde-dino-met-yoshis-new-island
Die was al bekend van een vorige Nintendo Direct. Laat ze eerst maar eens met nieuwe impressive Wii U games komen.
Haha, ja, ik denk echt dat ze daar hard hebben gewerkt en dat de hersens hebben gekraakt ... Volgens mij was het meer Microsoft > Sony >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nintendo.
Daarover valt te twisten. Maar iedereen is het eens over dat laatste gedeelte, behalve de stubborn Nintendo fanboys met oogkleppen.
ow.. gaan we weer zo beginnen? Ik persoonlijk vind dat sony de leukere exclusives heeft, ook al ben ik aardig xbox fan, maar zoals ik al zei: voor multiplatform komt de xbox one er gewoon in. Nintendo mag zich idd kapot schamen, supermario 3d world stelt ook geen reet voor, super mario 3D Land was echt TE makkelijk, kort en niet interessant, dat was echt gaar.
De enige titel die er echt uniek uitzag en Insomniac *). Volgens mij een MMOFPS met free-run invloeden van ME. Zo leek het tenminste in de trailer .