Zo te zien was er ook een MS interview(uit te leiden van de vorige posts)? Heb deze niet gezien, want dacht dat ze het niet zouden doen Hebben ze iets over de 24u & used games systeem gepraat, dat is echt gewoon de enigste wat ik nu van MS wil horen, als zij het in de consumenten perspectief positief beantwoorden dan pre-order ik hem nu Volgens mij is dat eigenlijk ook alleen de cons van de xbox one
Diablo 3 nu in actie, heb toch echt het idee dat het spel er stukken minder mooi uitziet . 4 player co-op is wel tof .
Tja, nogmaals ik denk dat ik de enige ben die naar deze game uitkijkt... (Diablo 3...denk effe erbij zetten, gaat zo snel soms)
Geoff heeft vandaag gevochten met mensen van IGN, dat verklaard waarom hij steeds een zonnebril draagt
Hehe. Ik vond hem altijd wel tof. Hij stelt gewoon de vragen die gesteld moeten worden. Nu ook met Nintendo.
Gelukkig vannacht de launch van de PS 4 gezien .... de PS 4 wordt regiovrij. Kan je dus een PS 4 van de VS hierheen halen zonder problemen dan?
Ik schrik ervan dat hij dat doet, heb het zo niet op Geoff eigenlijk. Regiovrij is overigens alleen maar interessant als je games wil spelen die hier niet uitkomen in Europa.