Gaat gewoon mee na de vakantie en gebruik ik daar eerst! Gaat mij erom dat 399 dollar goedkoper is dan 399 euro!
Ben het interview met Jack Tretton aan het kijken. Wat een walgelijke vent vind ik die Geoff Keighley toch, je gaat toch geen zonnebril opzetten met een interview? Al helemaal niet een waar je de ogen niet kan zien.
Die Sonic game is wel echt prachtig . Al heb ik toch liever een nieuwe Xbox met de feestdagen dan een Wii U.
Geen idee, Op een site gevonden: Voltage Het electriciteitssysteem in Amerika is anders dan het onze: in Amerika kennen ze geen 220 volt systeem, maar een 110 volt systeem. Kijkt u dus voor vertrek of uw electrische apparaten (bijv. scheerapparaat) ook op 110 volt werken, of ga anders naar uw electronicazaak voor advies. Ook het wandcontact is in Amerika anders dan het onze, waardoor onze stekkers niet in hun wandcontact passen. Dus zelfs als uw apparaten op 110 volt werken heeft u een verloopstekker nodig om ze te kunnen gebruiken; deze zijn bij elke goede electronicazaak in Nederland te koop.
Dacht dat die een ontsteking had aan een van ze ogen wat ik zo gelezen had. Alleen dacht Jade denk ik dat het een trend was.
Ik heb laatst ook een Laptop uit de VS gehaald omgerekend 360 euro terwijl die hier 550 - 600 euro kost. Gen omvormer niets nodig. Ik dacht dat de PS 4 110/ 230 volt is dus hij kan allebeide aan! \o/ BTW komt er nog een leuke show op gametrailers.com ipv Nintendo! Ben helemaal geen Nintendo fan!
Ik zal er extra opletten en voor want op de euro met de huidige koers scheelt het maar 99 euro ...... dus dan is hier kopen in een leuke actie een optie. BTW: zijn er nog genoeg Xbox One fans .......... ik ben als trouwe Xbox - er echt teleurgesteld in de nieuwe console!
Dat plaatje was nep trouwens Geoff stelt inderdaad wel goede vragen die meeste 'journalisten' niet eens durfen te stellen. Fijn om naar te kijken
En vergeet de tax niet in Amerika, dus misschien scheelt het maar 70euro. Is het dan nog de moeite waard?