1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Thief gameplay zag er tof uit :)
     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    EDIT, Delphiki zei het al

    Had beter even kijken of iemand iets zoals dit al gepost had, voordat ik op replay drukte ;)
    Dat is precies het verschil namelijk, sony blijft bij discs die de license zijn, MS gaat naar systeem waar elke license direct aan account vast zit.
    Publishers hebben bij PS4 straks de keus om een van beide te doen, bij XB1 zit je vast aan het tweede.
    Ze hadden ook al lang met singleplayer passes kunnen experimenteren, maar tot nu toe hebben publishers steeds de voorkeur gegeven aan online passes en Day 1 DLC. Dus ik weet niet of ze al helemaal richting account based licenses durven te gaan, straks op PS4, gezien de oproer. Hoe dan ook is het de slimmere positie van sony, want die wijzen dan met de vinger op de publisher onder het motto "tja, als zij bij elke game een code leveren die de game aan een account verbind, kunnen wij daar niks tegen doen"
    Zo houdt sony zichzelf gewoon buiten schot.

    Zat me af te vragen hoe dat straks met een MMO achtige titel gaat als Devinity. Ene kant zou je denken, dat die game gewoon aan je account wordt gelinkt ivm ingame store of een sub (geen idee of ze microtransactions of een sub hebben). Andere kant, Defiance kan je 2de hands gewoon kopen, en dat is ook zo'n type game, maar die zal wel geen ingame store hebben (en heeft sowieso geen subscription model)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En door die account based licentie komt die 24 uur check dus. Ik had gehoopt dat dat alleen bij download games was, en dat je met disc versies niet online hoeft te komen zoals de PS4.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kijk dan ook even naar mijn reply. Haha wie weet wordt het een trend om soort van online sp games te maken zoals Destiny, Titanfall etc. Dan kunnen ze wel een pass erin gooien
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Deed mij onwijs denken aan Dishonored eigenlijk..
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Thief is wel een 15 jaar oud he...
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Dishonored deed denken aan Thief.
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja maar deel 4 niet.

    Of zag thief 1,2,3 ook er al uit als dishonored? Dan doet dishonored thief na.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nadoen ook weer niet. Het had wel veel weg ervan. Maakt ook verder niet uit, Thief looks awesome
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.323
    Jup was ook 3d liep je door kastelen alles leeg te halen prachtige game kan niet wachten op het nieuwe deel! _O_
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet dat Thief het origineel is, heb alle thiefs gespeeld, toen ook nog met multiplayers mods die geweldig waren :)

    Mijn punt was, dat de nieuwe Thief qua gameplay erg op Dishonored leek. Hoe de wereld eruit zag en hoe je je erin bewoog. Alsof de nieuwe Thief nu al een beetje achterhaald is omdat Dishonored hetzelfde truukje een jaar eerder heeft gedaan.

    http://www.gamespot.com/e3/thief-e3-2013-stage-demo-6409869/?tag=Topslot;Slot4
    Kijk dit filmpje maar met Dishonored in je achterhoofd.
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb mijn xbox 360 of ps3 nog nooit ergens mee naartoe genomen, dus zie het probleem niet echt dat je om de 24 uur moet connecten. Denk dat het ook meer te maken heeft ivm het ombouwen van de console. Nu word iedereen gebanned met een xbox 360 die online gaat (tenminste? )

    Maar zal me niks verbazen als MS dalijk van gedachten veranderd en gewoon iedereen zijn gang laat gaan en dat je niet online hoeft te zijn.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je word alleen gebanned op de 360 als ze er achter komen, hoe vaak dat gebeurt weet ik niet.
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Aantal keer per jaar blokkeert Microsoft circa 80% van de mensen met firmware die niet is toegestaan. Met ombouwen ben je dus bijna altijd het haasje.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Een maat van me heeft zijn Xbox ook omgebouwd en is na 6 jaar nog steeds niet geband, waarom hij dat ding heeft omgebouwd weet ik ook niet want op 2 spellen na heeft ie alles origineel :lol:
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Maat van mij ook en speelt alles ook gewoon online :+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    :D
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hoorde dat toevallig van Boris. Wel leuk gedaan:p
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sorry voor de kwaliteit :mad:

    [yt]ruESwkFtXUM[/yt]

    Dit was geen launch game toch?

    Dat van Dead Rising 3 klinkt wel echt next-gen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat zijn dan wel leuke dingen, Kinect waar het voor bedoelt is, maar goed, jammer dat dat ding weer verplicht is :+
     

Deel Deze Pagina