Beste show (qua games) MS (pure overload) EA (DICE had daar een groot aandeel in) Sony (matige show. Vond het veel teveel trailers en CGI) Ubisoft (The Division redde de show echt net) Game(s) van de show: Battlefield 4 (wisten al dat het tof ging worden maar gewoon op de E3 staan met MP en alles streamen laat zien dat je vertrouwen hebt in je game) MSG 5 (de vetste trailer van de show gaat wel naar MSG 5. Holy crap. Fox engine is ook geniaal) Titels die ik zeker in de gaten ga houden. En op me te koop lijstje staan momenteel. TitanFall The Division Destiny The Witcher Watchdogs Quantum Break Infamous Planetside 2 Mirrors Edge Star Wars Battlefront
Jah, Eenigste wat echt er boven uitstak was devision. Van die andere grote titels hadden we al wat van gehoord.
Heb toch wel echt zin in Watchdogs hoor. Weer zo'n lekkere open wereld game waar je van alles kan doen. Dat is toch wel de game waar ik voor dit jaar naar uit kijk samen met GTA V.
Na het zien van de Bayonetta 2 beelden moet die Wii U er ook maar komen. Al wachten we eerst op een price-drop of dat Dulle hem bij het grofvuil zet .
Ik dacht altijd dat ik inFamous niet tof vond, maar volgens mij is die franchise echt voor mij gemaakt. Moet ik nog een PS3 gaan halen.
De games waar ik dit jaar nog erg naar uit kijk: Beyond Two souls GT6 Watch dogs en/of GTA 5 (deze was niet op de beurs??) Games van volgend jaar Witcher 3 (vooral naar deze game kijk ik uit ) Destiny Dragon age (mochten ze het niet weer net als DA2 verkloten)
R* is er nooit. En waarom zouden ze eigenlijk. Iedereen koopt het toch en geld besteden ze liever aan reclames rond de launch. Denk dat er niks te winnen valt voor ze op de E3. Want ze zullen ook nooit gameplay laten zien.
Ik zou het ook nog wel willen hoor voor The Last Of Us en Beyond Two Souls etc. Maar vind het toch aan de ene kant een beetje zonde om nu nog een ps3 te halen.
Een 'Phat' PS3 haal je wel voor rond de 120 van marktplaats af. Kun je mooi nog ff uncharted serie spelen, en TLoU en BTS (die laatste ga ik zelf niet spelen, ik geef mijn PS3 weg na het uitspelen van TLoU)
Ik had ECHT Fable 4 verwacht bij de E3. Een Fable die unlike Fable3 weer echt fucking goed is. GC misschien?
Misschien, maar zou ook kunnen zijn dat fable bij de games hoort die ze voor 2015 in hun line-up willen hebben. Net als misschien een gears ofzo.
2015? Dat is wel heel ver weg In ieder geval staat Molyneux niet meer te zwetsen over de functies die er toch niet in zitten