1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Game komt in ieder geval op disk, dus zal ook wel wat kosten. Maar is dan ook wel meer dan een simpele HD-remake. Ondanks dat zijn ze wat te laat imo, deed dit vorig jaar en ik had interesse.

    [​IMG]
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    In Fable Anniv every choice has its consequence! :eek:

    Dus stel je voor je plant een zaadje en je komt dan later in de game terug waar het een paar jaar verder is staat er een grote boom!

    Oh wait. :cool:
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Houden veel mensen hier gewoon hun xbox en of ps3?


    Ik verkoop mijn xbox 360, Het is een xbox 360 slim nog in perfecte staat kan ik nog wel wat geld voor krijgen.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik houd mijn 360 omdat ik games als Mass Effect en Halo wil blijven kunnen spelen. 360 blijft dus.

    Ik houd de PS3 omdat daar nog wat titels voor uitkomen die ik wil spelen (Tales of Xillia die als laaste uitkomt). Daarna weet ik nog niet.
    Ligt eraan wanneer streaming van PS3 titels er komt. Ook op de PS3 heb ik titels die ik altijd wil kunnen blijven spelen (Uncharted en Ratchet & Clank en MGS serie)....
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Bovendien krijg je er niet zoveel meer voor, heb er ook nog veel games voor dus dan is het een beetje zonde om hem te verkopen :+
     
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Xbox 360 slim 250 GB
    2 jaar garantie
    2 controllers
    headset met draad
    12 games
    wireless Headset
    En eventueel profiel ( 20 downloaded full games)


    Ik hoop hier toch minstens 200 euro voor tekrijgen.

    De gamecube kost nu ook nog 30 euro

    3 jaar geleden 40 euro. Is ook maar 10 euro gedaald.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    je moet de ene console niet met de andere vergelijken.

    je moet kijken naar de markt en wat de waarde nu ongeveer is; marktplaats is een goede graadmeter.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Ik hou ze sowieso. Heb echt dikke spijt bijvoorbeeld dat ik mijn PS2 de deur uit heb gedaan. Het is dat ik bij toeval op de Xbazar een mooie PS2 Slim + een aantal toffe games kon kopen :) Zijn toch echt stukjes nostalgie die je later (ik althans) enorm gaat missen! Wat krijg je er nu eenmaal nog voor in vergelijking met de nostalgische waarde denk ik dan.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    360's zijn straks helemaal niks meer waard tweede hands denk ik als die acties blijven komen met ~100 euro voor een 360 mét extra's.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb mijn PS2 (de dikke!) hier in de vitrinekast staan...heb zelfs die aparte standaarden die je ervoor kon kopen ook nog.:+
    Controller erbij, memcard met hoesje, paar PSX games (FF 7 en 8, MGS)...:thumbs:
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik verkoop mijn 360 ook niet. PS3 gaat wel weg na TLoU ...
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik heb niet eens heel veel consoles.. Een SNES, Gamecube, kapotte Xbox en een 360. Weiger ook om die kapotte Xbox de deur uit te doen :+

    Oja, ook nog een Wii :+
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ik heb het merendeel niet meer. :'-( Een aantal keer verhuist en toen regelde mijn moeder nog alles wat wel en/of niet mee ging. Onder andere de SNES en de Xbox zijn verloren gegaan en een x aantal Gameboys volgens mij ook.

    Ik heb nog de Playstation 1, N64, Gamecube en een Gameboy Color (met Pokémon Blue en Yellow :cool:) liggen die allemaal nog werken. Niet dat ik er ooit wat mee doe, maar goed.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog 3 werkende xbox-en (de echte eerste). Twee daarvan doen nog steeds dienst als mediacenter met xbmc!
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Toen het nog normaal was om zonder internet te spelen :+
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Toen ik de PS3 kocht heb ik mijn oude xbox gewoon in de kliko gegooid 8) Had toen geen zin om hem voor een paar tientjes te verkopen en ook geen zin om hem ergens te bewaren en dan jaren later als nog weg te gooien :+
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Voor zulke titels zou ik ook een console houden. Zeker bij de 360 aangezien de One geen backwards compatible optie heeft.

    Ik heb zelf de Mass Effect serie helemaal compleet op de pc. Heb deel 3 pas uitgespeeld en damn wat een ervaring zeg. Zulke games wil je echt voor altijd in je collectie houden. Zelfde geld voor mij voor Fallout 3/NV en Skyrim. Sommige games wil je gewoon echt altijd in je collectie houden en spelen wanneer je wilt.

    De 360 hou ik ook in eerste instantie voor GTA V. Mocht die uiteindelijk wel voor de next gen of pc komen. Ja dan gaat die toch wel echt de deur uit.
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die na Last of Us zijn console weg doet: jullie willen geen GTA V spelen ??
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wacht even de acties met de nieuwe uitvoering van de 360 af.
    Als daar een gunstige prijs aan zit, vervang ik mijn huidige 360 voor die.
    Wil toch een 360 houden voor de Halo games. :)
     

Deel Deze Pagina