1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Waarom zeg je het dan 8)? Mafia 2 was een geweldige game, mede dankzij de sfeer.

    Kan me nog herinneren dat Boris vóór de MS presentatie zei dat hij met een 2k-persoon had gesproken die Mafia 3 had bevestigd. Raar verhaal.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Filmpjes gezien, deed me niet zoveel :+

    Waren ook veel bugs toch?

    En Boris moet je nooit meer geloven.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Einde is karig en kut! DLC van Maffia II is ook kut. Spreek uit ervaring en zelf 2x uitgespeelt. Na voor mij hoeft er geen deeltje 3 te komen.

    Huh, bugs bijna geen tegen gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb ik toch een ander beeld van de game :+
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ze willen alle aandacht op TES Online natuurlijk.

    En Mafia 2 was awesome, mits niet voor de volle mep gekocht. :+
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    2K wou perse DLC, waardoor een leuk deel uit de game is geknipt. De schrijver was toen ook aardig pissig.
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    --
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    Maar WTF man. Waarom zo fucking lang nog wachten. Jesus Oktober 2015 pas pfffff. Dat is nog meer dan 2 jaar wachten8):'-(
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lang wachten inderdaad, hopelijk en waarschijnlijk is het het waard :cool:

    Met prachtige graphics en alles wat erbij hoort in het Fallout wereldje lopen :cool:
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    De game moet wel echt de beste game van 2015 en 2016 worden.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik wacht altijd met dat soort uitspraken tot je er überhaupt iets van gezien hebt, maar het is natuurlijk wel een kanshebber, je weet niet wat er nog meer uitkomt.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Almost there boys :cool:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Voor wat?

    O-)
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Achteraf klopt die ene afbeelding misschien wel waar alle releasedata op stonden.

    Weet niet meer wie dat gepost had, maar veel games kloppen wel wat betreft releasedata.

    Ach ja vind het wel heel erg jammer dat we nu nog 2,5 jaar moeten wachten, maar ik ben toch nog lang niet klaar met Fallout 3/NV en Skyrim. Zulke spellen vervelen mij echt nooit en dan vooral Fallout 3.

    Daarbij heeft de PC versie echt super veel mods waar je nog heel veel plezier mee kan hebben. Fallout 4 haal ik trouwens wel echt 100% voor de PC. Kan nu al niet wachten op die fantastische mods die Skyrim ook heeft. Eerst natuurlijk gewoon vanilla spelen en daarna weer modden.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    [yt]8Ijk3nepXmM[/yt]
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zoals al vaker gezegd heb ik dit idd ook:{

    Ik speelde vroeger echt elke dag en wilde ook echt elke game hebben, maar dat is nu sinds 2 jaar echt heel anders. Ik kijk ook niet echt meer naar veel games uit, omdat het meeste me totaal niet meer interesseert. Dat komt deels ook omdat je idd ouder word.
    Ik merk het ook echt qua games bij mij. Ik speel helemaal niet veel titels meer.

    Het is eigenlijk altijd als ik game (zoals je misschien wel verwacht:p) Fallout 3, Fallout New Vegas, Skyrim en dan tussendoor nog de Mass Effect serie.
    Die games speel ik dus altijd gewoon nog, maar andere games speel ik bijna nooit meer of koop ik ook geeneens meer.
    Mijn laatst uitgespeelde game is Bioshock Infinite. Terwijl ik jaren geleden nog bijvoorbeeld Far Cry 3, Dead Space 3, Resident Evil 6, Medal Of Honor en ga zo maar door gekocht zou hebben.

    Ik wacht eigenlijk ook puur alleen maar op Fallout 4, GTA V en Watchdogs. Dat zijn echt de enige games die ik echt perse moet spelen\o/
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit al bekend? Al denk ik wel dat het gelul is...


    Fallout 4 shown behind-closed-doors at E3 – rumor

    Fallout 4 is the rumor du jour today, with Bubblenews reporting that Bethesda showed the game behind-closed-doors to select press at E3 last week. Follow through the break for more on this, along with your daily dose of salt.

    According to the site, via Strategy Informer, a 37 second trailer was shown, and the game takes place primarily in Boston, along with Arlington Cambridge, Somerville, and the surrounding areas.

    The game is supposedly slated for a reveal sometime before E3 2014, and won’t be released until around or before October 2015.

    It is purportedly coming to PC, PS3, PS4, Xbox One and Xbox 360.

    So, there you have it. Hopefully we didn’t shove too many grains of salt down your throat with it.

    http://www.vg247.com/2013/06/18/fallout-4-shown-behind-closed-doors-at-e3-rumor/
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was al bekend ;)
     
  19. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja oud nieuws Kabuto, beetje bij blijven! 8)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nou nog 2 posts voor het record jongens :+
     

Deel Deze Pagina