1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word ook niet weg geblazen door de grafische kunsten hoor. Maar ik vind die almoang prima genoeg. Ik zou graag eens een goede sim hebben op de console, rafctor 2 met mods of zo. (Net als op de pc dus en niet zoals deel 1 een amoer werkend gedrogd)

    Zal wel niet gebeuren.

    Vind dat wel jammer, ik ben helemaal niet geinterreerd in miljoenen polygonen of schaduwties.

    Ik wil dedicated server options zoals op pc. Full grids, telemetrie, perfecte tracks, goede handling etc etc.

    Dat zie ik veel liever dan een mooi plaatje wat kut raced.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar stond er toen ook 'in-game' bij? Ik dacht toch altijd 'in-engine' ? En dat is heel iets anders. Het zou best slecht zijn als het er volgende week niet zo uit ziet, zeker na een video zoals dit die kort daarvoor werd vrijgegeven.

    Ik vind het er zelf fucking nice uit zien hoor. Erg mooie lichteffecten ook en die auto's.....damn! Doet in elk geval echt niet onder voor andere next-gen racers.

    Bertje Sim

    Het zal toch bij veel next-gen games in het begin wel het geval zijn. Mooiere auto's met een betere glans erop, goede framerates. En het is al gezegd dat X1 voor dedicated servers gaat zorgen voor elke multiplayer game. Dus dat is al een nice begin toch?
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar hoe zit dat dan met multi platform games? Cod ghost bijv. Hoe wordt daarvan de matchmaking? Ps4 gewoon peer to peer en de One dedicated?

    Of is het alleen voor Xbox one exclusieve games?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Your guess is as good as mine. Het zou helemaal top zijn als het gewoon voor echt elke MP game is, ongeacht first of third party.
     
  5. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft Event valt even pas als ie teveel Kinect spul gaat voorstellen.

    Ik moet geen Kinect en zal geen Kincet gebruiken, geef mij maar xbox 360 pad controller.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind Forza 5 er te shiny uit zien en vind een aantal effecten overdone. Driveclub neigt meer richting fotorealisme vooralsnog. Dat is meer mijn ding. Hoop morgen van beide consoles flink wat echte gameplay te zien. Er moet echter een wonder gebeuren wil Msoft mij overtuigen om een Xbox One te kopen.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Morgen hoe laat nou?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb alleen niet het gevoel dat Driveclub een echte race game is. Meer een Test Drive Unlimited game volgens. :)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Staat mij iets van bij dat het dedicated matchmaking is voor alle games en niet perse dedicated servers maar kan het ook fout hebben
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En het leuke is; je koopt het niet, je huurt de game!\o/

    ja, die replay filmpjes zien er altijd gelikt uit, en dat die deuren open gaan....wat heeft dat met gameplay te maken?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach dat doet iedere race game tegenwoordig. Vind het ook nutteloos. Zag het bij Drive Club ook volgens mij.
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18



    Hier geloof ik dus ook helemaal niks van. Zet er een HUD bij een CGI en iedereen gelooft dat het gameplay is |:-



    Er zitten een paar kleine stukjes gameplay in.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gaat er mij om dat ze het gameplay beelden noemen.....heeft niks met gameplay te maken.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die trailer is bullshit idd net zo'n erge trailer als toen die Killzone trailer. Maar ben wel benieuwd naar deze titel want het lijkt wat op Dragon's Dogma en dat vind ik dan wel weer een vette game.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair. Alles wat jezelf doet is gameplay. ;)
    Zal wel hetzelfde zijn als we zagen in FM4.

     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    In die denkwijze zou zelfs de interactie met je browser 'gameplay' kunnen zijn. Je snapt toch wel het verschil tussen gameplay en een interactie (druk op Y, druk op X... etc). Morgen zullen we hopelijk wel echte gameplay zien en niet opgepoetste filmpjes die geschoten zijn uit hoeken waar je niet normaal de auto mee bestuurt.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay is een breed begrip.
    Weet niet waarom we ons er zelfs druk om maken eigenlijk. Want eigenlijk staat er alleen "all ingame footage"
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand? Ik had een lijstje gezien van iemand hier, maar die data waren al geweest
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat in de startpost. :)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Well Ill be damned.. Thnx
     

Deel Deze Pagina