En genieten zullen we! Ben erg benieuwd, we hopen toch met z'n allen dat er een toffe line-up aan games komt?
Waarom zie ik trouwens bij sommige members geen smileys meer? Zie gewoon letterlijk de afkorting van 'eek' en 'cool' enzo
Games die ik hoop te zien: PS4 Jak 4 of nieuwe IP (geen Uncharted meer a.u.b.) van Naughty Dog, wat is er trouwens met The Last of Us gebeurd? Ontzettend veel hype erover 2 jaar geleden, maar nu hoor/zie ik er niks meer van. GT 6 wel naar de PS4 Een nieuwe Syphon Filter (ik ben al 9 jaar aan het wachten Sony!) Xbox One Killer Instinct of Perfect Dark (of een nieuwe IP) van Rare PGR 5 EA Mirror's Edge 2 Als KI en PGR 5 voor de Xbox One word aangekondigd ga ik waarschijnlijk toch voor de Xbox, maar die kans is heel klein met Forza 5 net aangekondigd .
Ik heb mijn hoop gevestigd op de nieuwe IP's Games als Halo,Gow en Fable kunnen me niet meer interesseren. Die IP's zijn alleen maar slechter geworden de afgelopen jaren. Games waar ik het meest na uit kijk zijn Ryse, Destiny en de nieuwe Rare titel. Ook games als NBA live 14, Battlefield 4 en Pes ben ik wel benieuwd na. Ik ben er van overtuigd dat MS gaat knallen deze E3.
Mooi topic, ik verwacht wel een recordje te zetten met al dat next-gen gebeuren Ik verwacht egt iets fantastisch van MS, want die hebben wat goed te maken. Ook zit ik egt te hopen op wat meer nieuwe IP's zoals Destiny.
ligt het aan mij of staan de Nederlandse tijden niet in de OP? Verder weer mooi gedaan Dulle! Ik switch mijn vrije dag van maandag naar dinsdag en blijf lekker wakker
Hmm, dacht dat ik dan vakantie had, maar dat is een maandje later. Maakt gelukkig niet uit; woensdagochtend ben ik vrij dus ik blijf voor de Sony presentatie wel wakker.
Zou het dan toch??? Shenmue 3?? http://www.gametrailers.com/side-mission/53000/shenmue-voice-actor-teases-sega-project