1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2014

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 10 mei 2014.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee! :mad: Ik neig meer naar Microsoft toe! Nare Sony-fanboy dat je bent! Ga nou maar LBP3 spelen man! :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Een vr bril bij een conference tonen werkt niet. Je moet mensen dat op de showvloer zelf laten proberen, en dat is denk ik ook wat ze gaan doen.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij opviel is dat Sony nu juist doet wat MS deed, TV en dan ook nog eens allemaal DLC exclusives, daarnaast begon MS heel sportief terwijl Sony kinderachtig verder gaat.

Opvallende teleurstellingen:

- Geen Conker/Battletoads
    - Geen Last Guardian
    - Geen Crash

Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik schaam me er totaal niet voor:+:9

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ohja, Tomb Raider en Uncharted 4 allebei in laat 2015. Haha, Tomb Raider ftw dan. :cool:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kinderachtig? Heb stukjes geskipped maar de enige "steek" richting MS die ik heb mee gekregen was dat de Eye van begin af aan los verkocht werd.

TV gebeuren was helaas vorig jaar ook al en zal ben ik bang gewoon een onderdeel van de E3 conferenties worden de komende jaren

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    we kregen toch Conker.. :emo:

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Daar zit natuurlijk wat in. Ik ben benieuwd of wel er deze E3 nog wat van gaan zien.
    Ik denk namelijk dat hiermee pas echt de kloof geslagen word tussen de 2 generaties consoles. Daarnaast wordt dit ook de manier om langs de vrouw op de bank te kunnen gamen :p

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :lol: ik zat het met Grave te kijken en dacht wow aswm! En toen... meen je niet?!

Nu is het ook de vraag of Project Spark een campaign achtig iets krijgt zoals met LBP.

Al ziet LBP 3 er tof uit, ik heb niet echt het idee dat het een PS4 titel is.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ik vind Hybrid juist een van de meest objectieve nonfaboy actieve members maar schijnbaar zien sommige mensen dat anders.

11. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Kunnen we het nog even hebben over No Man's Sky trouwens? Die game is bijna te mooi om waar te zijn. Iedereen begint op een eigen planeet, je vliegt weg en landt zonder loading screens op de gehele planeet en de universe is oneindig. Ik vraag me echt af hoeveel er per planeet te doen is. Als deze game zo is zoals ze hem doen overkomen wordt dit echt een gigantische topper.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel er valt te doen gaat wel belangrijk zijn. Misschien alleen van het uitzicht genieten

13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Zo komt het wel een beetje over, ja. Je naam verbinden aan nieuw ontdekte planeten en dieren en een gedeelte dogfighting. Het is wel een perfecte match voor VR trouwens.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ventje? Ben ouder dan jou hoor pikkie.. Maar goed.. Lees mijn post nog eens en dan zal je lezen dat ik sony net zo hard afzeik op oude meuk in een nieuw jasje. Dring ook zeker niet mijn mening op aan iemand. Heb meer dan 1000 euro uitgegeven aan nieuwe consoles en als ik vind dat de games uitgemolken worden heb ik dat recht om te klagen. Als jullie blij zijn met de 1000e Forza of LBP then be my guest. Ik vind het slap. Plus geef maar aan waar ik een mening opdring?

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Benieuwd of onderstaande line-up van Nintendo overeenkomt met wat ze vanavond gaan showen.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Sta je er echt van te kijken dat games ''uitgemolken'' worden? Who cares? Zolang ze kwaliteit blijven leveren vind ik het allemaal wel prima, daarnaast kunnen veel studio's niet zomaar een nieuwe IP maken omdat het een té groot risico is. AC was ook een groot risico en heeft Ubi Soft gigantisch veel geld opgeleverd, Watch_Dogs is ook een groot succes en daarvan zullen we elke 2 jaar sowieso een nieuw deel van krijgen.

Battlefield: Hardlines is niet voor niets een Battlefield ;)

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Games worden idd steeds duurder en veel uitgevers nemen geen risicos meer. Dan is t verser een goede ontwikkeling dat die indieshit populair begint te worden. Mja, ben t veder deels met Rienbu eens, een gemiddelde cod oid word ik niet meer warm van. Eig nooit warm van geworden ook. 8)

18. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Het zal niet heel ver van de waarheid af zitten. Ik hoopte zelf op een Star Fox voor Wii U ipv 3ds, Majora's Mask 3D en een nieuwe Metroid. Mario Sunshine HD is voor mij een prima alternatief op een nieuwe aangezien ik die amper gespeeld heb.

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat is jouw goed recht! Ik ben een avonturier. Ga elk jaar op vakantie naar een ander land. Elk jaar Frankrijk vind ik op den duur saai worden. Hoe mooi het land ook is.

Lullige vergelijking natuurljk. Maar komt voor mij op hetzelfde neer.

Watch Dogs een risico? Ben ik echt niet met je eens.

Edit: laatste zin over WD mag vergeten worden. Las je post verkeerd

Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Games zijn alleen uitgemolken als Nintendo met een nieuwe Mario komt. Maar Halo remake 102 wordt volledig geaccepteerd. Double standards zijn een bitch. :+

Deel Deze Pagina