Ik ben het helemaal met je eens. Dit was voor mij de onthulling van de show Hier gaan veel Halo veteranen een X1 voor halen.
Verkeerde berichtgeving van EG denk ik dan, want ik durf bijna te zweren dat MS alleen 60fps zei. 1080p nog niet....toch?
Ubisoft voor mij de "winnaar". Omdat ze games lieten zien die snel uit gaan komen, en wat voor games! Heel enthousiast voor de nieuwe AC! \o/ Far Cry zag er ook prima uit en dan hebben ze voor de nabije toekomst nog The Division. Rainbow Six vond ik niet zo, weet niet precies waarom. EA was ronduit kut. GTA V De persconferenties van Microsoft en Sony hadden allebei wat goede momenten. Het was allemaal wel heel voorspelbaar; geen verassingen, veel trailers. Uncharted 4 zag er fantastisch uit, al moet je sceptisch blijven of het wel 100% ingame is. De art director (als ik het goed heb) van Naughty Dog zegt in ieder geval van wel. Voor de korte termijn niet veel bijzondere first-party titels (al lijkt Driveclub mij wel vet). Dat daar kritiek op is begrijp ik wel. Dat fans vol voor de Halo remake gaan snap ik ook, al is het niks nieuws natuurlijk. Vond het vooral jammer dat er geen beelden waren van een nieuwe Gears, deel 1 was namelijk een topgame. Sunset Overdrive: wat een enorme bak schijt is dat zeg. Vreselijk. Met Forza Horizon 2 hebben ze nog een prima titel voor het najaar. Games die ik dit najaar sowieso ga halen voor de PS4: Assassin's Creed: Unity GTA V Metal Gear Solid V: Phantom Pain (komt die dit jaar wel uit?) Destiny Misschien een footie, al ben ik daarvan nog niet overtuigd. PES komt eind juni met de eerste beelden.
Ik heb de halo aankondiging van dit jaar gemist, dit is wat ik herinnerde van de eerste info van vorig jaar.
Nou aan trailer was wel slim geweest. Ook al was het CGI. Zo herinner je mensen weer even dat er ook een nieuwe GOW komt. Maar ik denk dat Black Tusk nog geen echt idee heeft gekozen welke richting het op moet gaan dus dan is het moeilijk om te een trailer te laten zien. Alles zal nu nog wel op de tekentafel liggen.
MS heeft de rechten van Gears of War gekocht van Epic, dit is enkele maanden geleden pas gebeurd @Hybride, Omdat Halo nu belangrijker is, Gears ''4'' komt toch pas in 2016 uit en volgend jaar krijgen we ''all'' Halo 5
Nou ja ze lieten ook Crackdown zien. Mensen laten herrineren dat GOW er ook aankomt is altijd goed. Maar ja zoals ik zei zullen ze nog wel niet weten welke kant ze op moeten gaan.
Meh, persoonlijk niet zo erg. Net zoals met Mass Effect en Mirror's Edge gister, of Criterion. Doe dan gewoon niks, je weet toch wel dat er iets (ooit) komt. Alleen weird van Mirror's Edge, daar had ik wel wat meer van verwacht, vooral omdat ze vorig jaar wel met een CGI trailer aankwamen.
Dat ook, ze zitten nog druk in de concept fase. We willen wel een nieuwe Gears maar ik wil dan ook echt een NIEUWE Gears en niet 1.5 of 2.5 of 3.5 of Judgement.5. Gewoon lekker fris met nieuwe features die de serie weer boeiend gaan maken. (en terug naar de 4 vs 4 MP) En precies wat Fiasco zegt, ik heb gewoon liever niks dan wat een halve dagboek trailer iets. FFS Star Wars Battlefront was vorig jaar boeiender dan dit jaar
Ja vond dit helemaal kut. Hads echt gewoon een trailer verwacht van beide ook al was het CGI. Maar die behind the scenes was pure crap.
Mass Effect was wel een domper, die prachtige muziek weer maar enkel wat gedachtegangen en wat conceptual prototypes. Same as Mirror's Edge.
Btw wat is de deal met Dead Island 2? Ze zijn toch bezig met Dying Light en die is laatst nog uitgesteld. Is Techland zo groot dan?