Heeft me nog een kiddy imago. Vond de Wii meer een party console voor met vrienden op de bank. Ben ook niet zo een fan geweest van de controllers, maar moet me eens wat meer verdiepen in de WiiU controllers en dan vooral de tablet. Wellicht dat ik hem ooit nog eens haal, voor erbij (en vooral voor Mario Kart).
Maar arme portemonnee toch? hoe gaat dit precies werken? Smash Bros komt uit en dan heb je toch wel het hele roster van vechters? Hoe gaat dit precies werken.
Ik heb geen idee, ze willen dat die poppetjes universeel zijn voor meerdere Nintendo games wat echt een toffe sellingpoint is, maar hoe en wat precies weet ik ook niet.
Gamecube controller adapter 20 dollar, gamecube controller met smash logo 30 dollar en Super smash met adapter en controller 100 dollar Klik
Bayonetta 2. Voordeel van de Wii U Games is dat je ze zowel single als bijna allemaal in co-op of multiplayer kan spelen. Was zelf ook eerst sceptisch over de Gamepad, zelf zo dat ik er gelijk een Pro Controller bij heb gehaald. Echter blijkt die Gamepad verassend goed te werken en ligt fijn in de handen. Gebruik de Pro Controller eigenlijk helemaal niet. Alleen voor Mario Kart alleen al is een Wii U het aanschaffen waard.
Inmiddels alle conferences bekeken. Dit zijn mijn toppers: nieuwe Tomb Raider Uncharted 4 Far Cry 4 Rainbow Six Battlefield:Hardline Mirrors Edge GTAV next gen incl. overzetten personage ( reden om de 360 te verkopen ) Ik heb geen bepaalde voorkeur voor console. De Xbox One als de PS4 heeft ieder zijn eigen games waardoor ik toch beide consoles koop. Heb momenteel alleen nog de xbox one.
Ik zou een Pro Controller kopen, maar heb er nog steeds geen. Die Gamepad speelt gewoon lekker. Enige nadeel is de accuduur.
Gok dat ze met de datum van Sunset nog wel gaan schuiven. Als nieuwe IP met deze 2 de concurrentie aan gaan is gewoon dom ook al is het een totaal andere game