Very handige lijst Oe dé echte game van de E3: http://www.ign.com/articles/2014/06/10/1005235 Een interessante theorie:
zullen er nog nieuwe games aangekondigd worden. Of zijn de komende dagen alleen nog voor gameplay demo's enzo
Dit was me eigenlijk al duidelijk na de trailer. Total niet impressive trouwens, maar dat terzijde. No Man's Sky lijkt me trouwens echt een gave game, ben benieuwd hoe diep het hele exploratie gedeelte is.
Een maand geleden zie je op internet gelekte persconferenties verschijnen om je vingers bij af te likken en nu dit. Toch een kleine teleurstelling. Nintendo lijkt het qua exclusives nog het beste voor elkaar te hebben.
Damn...dat is wel erg negatief. Ik heb eigenlijk niets te klagen. Er komt plenty aan toffe shit uit dit jaar al en volgend jaar gaat het los.
Santa Monica? SCEJ? Polyphony? Ik heb ze gemist! Desondanks kijk ik best wel uit naar The Last of Us, The Division, Fifa 15 etc. Maak je niet ongerust.
Geen tijd om je ongerust te maken...tijd om uit te kijken naar games Dragon Age Inquisition Destiny (maybe voor mij) Sunset Overdrive Forza Horizon 2 Evolve Halo Master Chief Collection Ori (2D platformer) AC Unity Far Cry 4 Denk dat dat het is Volgend jaar.....meeeeeeer dan genoeg.
Nintendo heeft vannacht ook nog een nieuwe 3DS titel aangekondigd, genaamd Project STEAM: Nu dus al een 100% topgame