Ik verwacht nog steeds een Majora's Mask 3D aankondiging met al die hints van ze. En misschien nog een game, maar ik verwacht niet nog iets heel groots.
nu al game of show, die mensen maken geen slechte games http://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_Systems#List_of_games_developed word dit de nieuwe advance wars/fire emblem? ik snap niet dat de psn store en xbl marketplace niet stikken met de advance wars/fire emblem clones, waarom doet niemand anders dat soort games op dat niveau?
VGA's. Verwacht dan ook wel een teaser van Mass Effect. Had hem eigenlijk totaal niet nu al verwacht en wat ze lieten zien hadden ze beter gewoon niet kunnen doen.
Gotta love Gamersyde. Stuk of 20 filmpjes in full HD gedownload. Beter dan die YT kwaliteit. AC: Unity ziet er btw belachelijk mooi uit...
Het is heel erg kut, maar wij (action)RPG fans hebben geen recht meer om te klagen met een Dragon Age, Witcher 3, Lords of th Fallen en Xenoblade X. Die Phil Spencer pic is cool, net als Major Nelson is hij gewoon echt een gamer en volgens mij was Mattrick dat echt niet. Verder heeft Spencer zich ook aan zijn belofte gehouden, alleen jammer dat alle 2015/2016 titels alleen maar CG was.
Je vergeet Bloodborne Komen idd mooie tijden voor ons rpgers.. Alleen verwacht ik van Lords of the Fallen lichte rpg-invloeden.. Evengoed lijkt het een bazengame te worden