Batman: Arkham Knight debut gameplay was from the PC build Meh... Dus het was geen PS4 tijdens de Sony show en AC Unity was ook vast geen X1 footage bij MS' show.
E3 demo's zijn nooit van consoles. Ik heb het wel eens eerder uitgelegd, maar nog een keer: Een game is 200% afhankelijk van optimalisatie. Niet alleen op consoles, zelfs op de pc is is optimalisatie de belangrijkste factor van een goede performance. Een ongeoptimaliseerde game kan zomaar meer dan 50% van zijn performance inleveren. Dat zijn onverwerkte lod's, geen occlusion culling (dat betekend dat alles wat achter een object staat, zoals een gebouw, niet getekend wordt. Zonder deze functie loopt de game objecten buiten beeld te renderen) etcetera. En dat zijn de dingen die tegen het einde van de development pas aan de beurt komen. Op een relatief slappe (ja slappe?) PS4 of Xbox One betekend dat een fps van 20. Op een pc met 2 videokaarten betekend dat als nog een fps van 60. Battlefield 4 op de E3 2013? draaide op een pc met 3 geforce titan kaarten omdat het op dat moment in de ontwikkeling simpel niet constant goed draait.
Ja inderdaad man. Het is echt jammer. Kortom...pretty much elke game behalve exclusives denk ik waren op PC. Ik ga er maar gelijk van uit dat Dragon Age ook een stuk minder bruut eruitziet op console.
Als je het flavor zijn reply goed leest kan je er uit opmaken dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Door latere optimalisatieslagen kan het er alsnog zo uit komen te zien.
Precies. En dat is de reden dat games er ook steeds beter uitzien, vooral op console's. De optimalisatie wordt steeds beter waardoor een console steeds verder kan worden gepushed. Maar vóór de optimalisatie loopt alles crap.
GTA V is volgens mij een heel goed voorbeeld van wat er gedaan kan worden door te optimaliseren Die game was echt geweldig mooi met die 8 jaar oude hardware.
Zeker waar, maar vind het altijd beter om niet al te hoge verwachtingen te hebben. Kan het alleen maar meevallen als ie echt minder uitpakt.
huh ? Flavour zijn bericht is echt heel duidelijk. Lees het nog maar een paar keer om het te begrijpen anders
Ik begrijp het zeker wel Anyway...mooi dit! some shots from E3 footage to give an idea how it would look in the living room
Dat hadden ze 3 jaar geleden al moeten doen. Ik ben nu echt niet meer geïnteresseerd Maar ja, misschien wordt het nog wel wat