Nintendo is achterhaald, laks, eigenwijs, koppig en steekt hun koppen in het zand. Bleh, vroeger t/m de Gamecube onwijs genoten van alles wat Nintendo deed. Man o man wat zijn zij de weg kwijt en mij vooral als klant.
En dat domme programma dat je geen gameplay mag posten op youtube. Ze zijn echt achterhaald inderdaad
Ja en nee. Qua alles om het gamen heen zijn ze inderdaad achterhaald, laks en de weg kwijt. Maar qua games zijn ze nog steeds top notch.
Eens. Helaas is het voor mij een 50/50 wisselwerking mbt de andere services, layout, ui, etc. Ik kan gewoon niet wennen aan de UI van Nintendo en de traagheid van alles.
Valt ook wel mee. Nintendo teert al heel lang op een paar bestseller series. Ook daar is weinig progressie te merken, al zijn de games inderdaad nog van goede kwaliteit. Hoe lang totdat gamers de zoveelste Mario moe zijn? Nintendo had zijn gaming horizon jaren geleden al moeten verbreden.
Zéér oneens. De games die ze maken zijn nog steeds goed, dat zeker, maar het is een wonder dat ze al zo lang wegkomen door hetzelfde trucje met minimale vernieuwing keer op keer te doen. Elke andere gameserie krijgt kritiek als het niet genoeg vernieuwend is, maar bij Nintendo is het prima?
Nu de E3 alweer een tijdje over is, wat waren voor jullie de hoogtepunten van de show? Voor mij was het grootste hoogtepunt natuurlijk de nieuwe Zelda, we hebben er niet heel veel van gezien, maar wat we hebben gezien was echt geweldig.
Stijl ziet er idd goed uit maar het blijft een Zelda game dus het is niet voor mij. Zelfde trouwens voor de rest van Nintendo op Smash Brothers na Voor mij heeft Ubi het toch wel gewonnen met Far Cry 4, AC: Unity en RBSiege. Gek genoeg lijkt mij The Division weer niet echt wat.
Same here. Zelda ziet er bruut uit, maar het is nooit mijn game geweest. Ubisoft heeft in potentie hele toffe titels maar ik stap niet weer gelijk op de hype train. Ik moet het na die drollenbak van een Watch Dogs, nog maar eens zien
Oh de E3 is al voorbij? Wat een borefest dit jaar. Genoeg games, maar totaal geen verassingen of iets. Witcher 3 is gewoon hypen tot we de game kunnen spelen, MGS V gaat gewoon megaton worden en dan was er de trailer van Rise of the Tomb Raider. Awesome, maar dat de game eraan zou komen was wel duidelijk. Voor de rest niks. Ohja, nouja en GTA V dan.
Op dit moment kijk ik het meest uit naar Evolve en Fable Legends. Het voordeel is ook dat er voor beide games een beta komt
mortal kombat x fable legends ook erg hard zeg. Ook al heb ik geen ps4 meer toch ben ik benieuwd naar maar beelden van no man's sky. ooooh en ac: unity die er eindelijk weer eens er boeiend uitziet.