Games die nooit uitgekomen zijn. Oude video wel merk ik nu. http://www.gametrailers.com/videos/9v1f5o/editorial-unsolved-missed-e3s
Ben benieuwd. Van maandag op dinsdag is Sonyzijn conferentie toch? Ik ga door Pinkpop helaas alles missen. Maar dinsdag wel vrij.
Volgende week is het al weer, gaat echt snel. Ik verwacht er veel van. Alle drie de bedrijven moeten met veel komen deze E3. Ik hoop toch ook dat er nog wat voor 2014 uitkomt, want momenteel wordt alles tot 2015 uitgesteld.
Toch tempting om die Sony Persconf te gaan kijken, maar jesus waarom moet dat voor ons zo belachelijk laat zijn twijfels...
Gewoon vergeten te gaan slapen beetje cafeïne doet wonderen, probleem is alleen dat die shows vaak zoveel gepraat bevatten. Ook in de avond zit ik al vaak weg te kakken bij sommige shows
Nah trek ik altijd slecht. Btw gaan geruchten dat die exclusive game voor MS waar Gamespot het over heeft. Dat het Mass Effect is.
Ik hoop trouwens op meer evil Luigi deze E3. Nintendo moet daar gewoon wat mee doen nu dat echt een internet hype aan het worden is.