Inb4 Conker re-remake. Of Conker gemaakt door een heel andere studio. Daarnaast is Rare sowieso verre van zo magisch als ze waren sinds ze MS zijn gejoined.
Het waren leuke games, maar sinds Star Fox Adventures bij lange na niet meer de topgames van vroeger. Alhoewel ik wel moet zeggen dat de laatste Banjo qua sfeer nog wel in de buurt kwam. Maar ook sinds toen is er weer een leegloop aan talent geweest. Chris Seavor is bijvoorbeeld weggegaan. En als je Conker een beetje kent weet je dat Conker zonder hem geen Conker meer is.
Banjo was gewoon een gefaald project, je kon wel zien dat het een mix was van alles en nog wat. In sommige levels kon je gewoon zien dat ze voor iets heel anders gemaakt waren. kortom, een frankenstein creatie.
Sowieso heeft Nintendo Rare duidelijk verkocht omdat ze zagen dat ze downhill gingen. En een aantal executives bij MS dachten dat ze de Donkey Kong IP hadden gekocht toen ze Rare overnamen.
Jammer inderdaad he. Ze wilden echt met vernieuwing komen maar pakte minder uit. Ben echt benieuwd of het Conker is. De twee tweets zijn apart. Maar iemand op neogaf beweert te weten waar Rare mee bezig is en das niet Conker. Maar ja...ze zeggen zoveel.
'Mario Maker in de maak' Nu E3 steeds dichter bijkomt draait de geruchtenmolen op volle toeren. Is eerder al de zogenaamde volledige lijst met Nintendo-games verschenen, komt nu een specifieke game naar boven: Mario Maker. Er is een foto online geplaatst van de opbouw van de Nintendo-booth op de E3-beursvloer. Opvallend is de poster van Mario Maker, waarin we iemand op de Wii U Gamepad een level van Mario ziet maken in de 8-bit style. Om te zien of dit een echt project is, moeten we nog even wachten: op dinsdag 10 juni om 18:00 Nederlands tijd streamt Nintendo haar Nintendo Digital Event.
Ik vind juist dat Nintendo niet met van die gewaagde games moet gaan komen voor Wii U. Zitten we op zoiets te wachten vraag ik me af? Hoe dan ook...ik las dat een nieuwe game van Criterion bij E3 tijdens EA's show zal zijn. Aangezien ze NFS een jaar rust geven, kan het mogelijk Burnout zijn?
Als hij maandag niet langs komt weten wel genoeg. Vond Ico en SotC wel leuk maar niet zo tof als de meeste. Zou het dus wel jammer vinden als hij cancelled is maar geen ramp
Serieus? Wat dan, weer deeltje zoveel van Mario met minimale vernieuwing? Af en toe iets gewaagds houd het fris. Bovendien is het Nintendo. Die maakt het wel goed (hoe uitgekauwd het soms ook kan zijn, maar je begrijpt wat ik bedoel: Nintendo Seal of Quality!)
Als hij daadwerkelijk echt is zal het wel gewoon een downloadable game worden voor een tientje, hoor.
Alvast een handig overzicht van de maandag, tel er 9 uur bij op. http://www.twitch.tv/Twitch. Wel tof dat Hotline Miami 2 een half uur krijgt. ----- De studio director van Mass Effect 4 (BioWare Montreal) komt ook. Eigenlijk geen verrassing dat ME4 getoond gaat worden, maar kijk er wel naar uit . EDIT: Alhoewel ze eigenlijk veel aandacht op Dragon Age zullen willen hebben, wellicht een teasertje.
Is de Xbox Post Show die Twitch uitzend gewoon de Geoff Keighley postshow van Spike? Of is dit een andere postshow van MS zelf?