Mijn wishlist voor de X1 bestaat uit. Aankondiging voor een HD remake Halo 2 (zonder aanpassingen) voor dit jaar. Info over de nieuwe Halo 5, nieuwe Gears of War, toffe Rare titel (zonder Kinect), Star Wars battlefront, Destiny, TC The Division, The Witcher 3. Maar vooral kijk ik uit naar nieuwe exclusive IP´s Ook een uitgebreide EU ondersteuning voor TV content op de X1 zou ik kunnen waarderen. Voor de Wii U hoop ik op een nieuwe Zelda en een nieuwe Diddy Kong racing of remake.
Te lang geleden dat ik SW zag....waar doelt dit precies op? Noobvraag ongetwijfeld. Nieuwe Zelda is een feit, dat is gewoon simpel zat. Ben zelf heel benieuwd wat de artstijl geworden is. Als het die van 2012 is....dan ben ik heeeeeeeel blij.
Fallout 4 gaat echt niet getoond worden hoor. Ik hoopte het eerst ook, maar het gaat gewoon deze E3 weer niet gebeuren Vind het echt jammer want heb voor de rest nog niet echt games waar ik naar uitkijk.
Het schema van SPIKE: http://www.gametrailers.com/news-po...ametrailers-coms-all-access-schedule-revealed Maandag om 17:45 NL tijd beginnen ze met de pre-show met Driveclub en Jack Tretton. Daarna Homefront 2, Phil Spencer, Shadow of Mordor en dan begint de presentatie van MS.
nee hoezo? enigste wat niet goed was op het eind maar voor de rest alleen games gezien daar draait het toch om?
Ik denk dat ik ga switchen tussen Spike TV en Gamekings http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/ Voor wie benieuwd is naar hun schema.
Ga kijken via ign gamespot en gamekings. Rest van de dagen van de e3 op gamespot en gamekings. Gamespot is vaak wel vet aangezien ze ook met een camera op de beurs rond lopen. Is altijd wel leuk om te zien. Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
Altijd Gametrailers hier voor de shows. Rest is altijd een beetje switchen naar wat ik interessant vind.
Zit sowieso de hele e3 vanaf ongeveer 5 uur smiddags te kijken. Vind het altijd wel vet om ook de hele beurs te zien enzo. Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
Gewoon meerdere streams tegelijk open en op mute. Degene die het meest op voorloopt wordt het . En GT/GK voor de voor- en nabeschouwingen.
Sowieso altijd eentje als back-up draaien, mocht er eentje wegvallen . Heb er zin aan. E3, WK, de Tour
Idd toch. Tot en met donderdag de e3 en donderdag ook de eerste wedstrijd van het wk. Heerlijke opvolging
Kijk eigenlijk altijd via Gametrailers...die hebben naar mijn ervaring elk jaar beste stream...en ook de leukste pre en after shows. Gamespot draait als back up. XBW staat ook open; keertje F5 en 5 pages verder.