ik lees verschillenden geruchten nieuwe tomb raider nieuwe deus ex nieuwe Futatsugi game halo 1-4 na de one
Ik ben zelf benieuwd naar wat die grote third party exclusive voor Xbox One is. Gamespot kwam geloof ik een tijdje terug met dat verhaal en toen nam voormalig IGN editor Jeremy Conrad het over en zei dat MS de E3 zal winnen. We gaan in elk geval een shitload aan gaming content krijgen vanaf 17:45 toch al? En dat tot een uur of 4 a half 5?
vorig jaar 1 keer gedaan maar dat was niet en al te best idee tot 5 opblijven en dan 6 uur de wekker dus sony lees ik mooi terug morgen
Oh no, ik heb een paar weken terug Tomb Raider voor de next-gen gekocht, maar nog steeds niet gespeeld. Hopelijk komt er niet dit jaar al een nieuw deeltje uit. Ik moet Tomb Raider dus nog spelen, Destiny, Star Wars Battlefront, The Witcher 3, Fifa 15, misschien Hardline en dat alles zonder skill te verliezen in BF4! Edit: Battlefront en The Witcher zijn releases voor 2015 bedenk ik me net. Gelukkig
Is een shooter toch? Ben eigenlijk best klaar met die shooters eerlijk gezegd. Maar deze had een twist toch?
Yep, niet duidelijk of het puur een FPS is of er ook andere elementen inzitten... Ik hoop op een dikke verhaal lijn ala HalfLife.
Ben ook benieuwd naar EA met Star Wars Battlefront, Mirror's Edge 2, Dragon Age Inquisition, nieuwe Criterion game en dat kan Burnout zijn. Bij Ubi kijk ik uit naar Far Cry 4, maar misschien ook eindelijk eens Beyond good and evil 2? Sony uiteraard Uncharted en wie weet wat nog meer.
Ben ook wel benieuwd naar AC. Laatste 2 games vind ik niet echt boeiend. Gelukkig gaan ze nu weer terug naar Europa en wordt het weer een beetje zoals Brotherhood en deel 2.
Ja same here. Ben vooral benieuwd of er nu ook echt nieuwe dingen in zitten. Walrunnen is leuk maar das gewoon uit Pop, dus verre van nieuw. Grafisch zal hij ongetwijfeld gaan verbazen, want die trailer was al erg mooi. Ik vat trouwens dit niet over FF15 Read more at http://gamingbolt.com/final-fantasy...-ps4xbox-one-sales-rumour#2DsPjb1U8jUUFcBv.99 Sales zoals in algemene sales van de consoles...nou als de sales van PS4 bijvoorbeeld al niet genoeg zijn.......
Black Flag is wel aardig, moet ik wel nog uitspelen, maar deel 2 en Brotherhood waren ook mijn favorieten; Italië Ben ook zeer benieuwd naar Unity. Kijken of ze een nieuwe grafische engine hebben gebruikt (hoop van wel) en wat voor nieuwe gameplay-elementen er zijn.
Mirrors Edge was ik alweer vergeten! Deze release is toch nog lang niet? En weet je al of ze hiermee gaan uitpakken op de E3?
Nieuwe engine is een feit. Heb je die trailer niet gezien? Er was onlangs concept art van de game en ook een soort van bevestiging dat hij er zou zijn dacht ik. Hell yeah dat hij er is. Hopelijk ook eerste Mass Effect beelden.