En de persco's van EA en Ubi komen er vannacht direct achteraan toch? Morgen een tentamen helaas, dus ik ga alleen die van microsoft even live kijken denk ik.
Nooit meer op af gaan. Zie wat Watchdogs is geworden? We kregen toen ook een mooie E3 trailer voorgeschoteld, maar uiteindelijk is Watchdogs veel minder geworden.
Meh, na het spelen van de nieuwe Winning Eleven ben ik erg benieuwd naar de nieuwe PES. Hopelijk heeft een jaar extra tijd veel kunnen opleveren. EA zit wat mij betreft met FIFA in een fase waarin ze langzamerhand weer behoorlijk achteruit gaan. FIFA is gewoon ook nier leuk meer.
Maar als je ziet hoeveel die shit nog verkocht wordt komen ze jammerlijk standaard makkelijk weg met die minimale veranderingen.
Eens, heb 14 ook helemaal niet gekocht dit keer. FIFA 13 ook maar een half jaartje gespeeld. Tijd voor vernieuwing en dus interessant wat PES gaat doen op de 'nieuwe' consoles.
Precies, maar dankzij de verkopen zit EA ook gewoon goed en blijven er weinig vernieuwing komen. Daarom duurt het nog wel een paar jaar voor er steeds meer mensen de interesse beginnen te verliezen. En Konami hopelijk heeft kunnen leren van de vorige slechte generatie aan PES-games. Juist nu moeten ze echt met een footie komen met gigantisch veel nieuwe dingen, opties, weer effecten en dergelijke want EA gaat dat niet doen.
Ik ben zo dom geweest om Fifa 14 zelfs 2 keer te kopen voor zowel de 360 als X1. Sneu eigenlijk dat goede verkopen in relatie staan met een trage ontwikkeling. Wanneer de verkopen tegen zouden vallen, pakken ze gewoon 1 van de 1,000 ideeën uit de kast om de game net weer interessant genoeg te maken.
2K moet gewoon met een footie komen. Hoe sick zou een footie zijn met dezelfde toewijding die 2K in hun NBA titels pompt?
ik hoop en gok dat we fable gameplay te zien krijgen en we beginnen met metal gear solid 5 net als vorig jaar