Wist niet meer precies wat het was en toen ik het weer zag... dit kan nog echt wel heel erg vet gaan worden.
En er is ook nog vrijwel niets getoond; een scène van een paar seconde in een trailer wat volgens mensen die de PS3-versie hadden gespeeld een kleine spoiler was .
Denk ook wel dat ze hem gaan tonen, grootste game voor Sony de afgelopen jaren. Kom maar op ben benieuwd
Het hele DRM verhaal is toch wel wat opgeblazen als ik dat zo ff terug kijk, ma' ja uiteindelijk hebben beide consoles geen DRM meer.
Ondanks dat Sony dit ook overwoog ben ik blij dat ze het absoluut niet gedaan hebben die achterlijke onzin. Deze qoute was geniaal van MS;
Uhm, nee. DRM gedoe was zeker niet opgeblazen. De hele crap die daarop volgde was zeer terecht. Dat het omgedraaid is zegt genoeg.
Vanochtend nog even de E3 conference van vorig jaar van Microsoft bekeken. Dat was al heerlijk met games, games, games. Benieuwd hoe ze dat dit jaar nog gaan overtreffen.
Precies, dat DRM-gedoe was een verschrikking. Hoe naai je de consument het hardst. MS kon niet anders dan het schrappen. Lees nu ook weer dat Sony het van plan was maar dat was nergens officieel bekend toch? Enkel geruchten.
Prijsdrop, prijsdrop, Halo, prijsdrop, Forza nr 25, Halo remake bullshit, prijsdrop, kinectloos Xbox none, prijsdrop, sunset overdrive, did we mention Halo?, prijsdrop. Perfect Dark Double Zero, prijsdrop, return of Conker, prijsdrop.
Als je het maandag niet kan volgen. Zullen die complete presentaties op dinsdag dan al op youtube staan. Het liefst kijk ik dinsdag zonder spoilers alles terug, maar geen idee of dat dan al kan.
Als ze nog niet op youtube staan kun je ze volgens mij ook altijd wel terug kijken op de sites van IGN en Gametrailers
thanks. dat moet dus helemaal goed gaan komen. Dinsdag de hele dag vrij, dus kunnen we een inhaalslag maken
Same here man, een nieuwe Conker zou super zijn. Als echter dat gelekte lijstje straks waar blijkt te zijn krijgen we een nieuwe Battletoads en Perfect Dark. Ook heel tof, maar echt liever een echte 3D platformer. Oh en